Lov hoop dat ze het leuk vind ,het is namelijk zo ver niet vanwaar wij wonen (wij hebben voorheen in die hoofdstad gewoond). Kimberly *knuffel*
Mijn man en ik willen volgende week een weekendje weg samen. In NL of Belgie...maakt niet uit waar. Wie heeft er leuke ideeen? Of weet leuke hotelletjes?
@Tweety, toen bij mij de mirena verwijderd werd paar dagen later ongi en toen na 21 dagen nog een keer ongi en toen een cyclus van 28 dagen. Dus een korte cyclus na het verwijderen na de Mirena kan best! Hier gaat alles prima, behalve het weer dan! Bewolkt en koud!
Ik ben er ook nog hoor, helaas met bolle buik. Gisteren jarig geweest dus geen tijd om bij te lezen. Vandaag wel nesteldrang dus hopelijk helpt dat haha. Ga niet op iedereen reageren want was veel maar wel alles gelezen helaas nega testen maar ik ga hard voor jullie duimen in de volgende ronden!! xxxxxxx
@kim sterkte.....hier ook een schoonvader die 90 is...we hebben ook vaker gedacht...als hij de geboorte van de eerste maar haalt....ton de tweede en nu is ze alweer.2! maar idd op een gegeven moment heb je een soort van rust...als het zo gebeuren...
wie weet, straks ga je nog hardstikke over tijd..... succes in ieder geval, ik hoop dat het gauw komt... ik ga nu lekker een weekendje genieten met mijn man in Spanje. heeeeel klein koffertje gepakt, alleen handbagage(we vliegen met ryan air....). En daar zit ook nog 10 m2 vloerverwarming in voor de badkamers van ons huis in spanje...... Dus volgende week ben ik weer helemaal nieuw
Hey meiden, Hier alles goed hoor, maar erg drukke week gehad, manlief jarig vandaag plus een kind met buikgriep....hele nacht wakker geweest en spuug opgeruimd....ben dus beetje moe....ik hoop morgen ff te komen reageren want dat lukt nu niet. Ik lees alles wel hoor, maar eventjes topdrukte dus hihi Liefs
Lieve dames, Sta te trillen op mijn benen. Ik kon me niet inhouden en heb net toch een test gedaan. En hij was positief!!! Er gaan even heel veel emoties door me heen... ML is op het werk dus die hoort t straks pas.... Liefs Lieke
Dank je wel allemaal voor de felicitaties en lieve berichtjes! Ben erg benieuwd hoe ML dadelijk gaat reageren. Ik heb zijn kapperafspraak afgezegd en ga hem dadelijk op het werk ophalen...
Ziet er goed uit meid!! ik duim!!! Nimme: Weer op krachten gekomen? \Lov: Oooh spannend joh voor t eerst naar school!! Heel bijzonder ook weer En leuk leuk Plopsaland!! Veel goede dingen over gehoord Tweety: Oei dat is wel HEUL kort dan Heb je echt bloed dan nu?? Of alleen krampen? Want dat kan ook echt op zwsch wijzen hoor Elfya: Jij nog getest???? Ben zooooo benieuwd ik wil allemaal zwangeren hier joh hahahaha!!! En dan over n paar maandjes ik ook Oh en Valkenburg is erg mooi ♥♥ Echt een aanrader ook qua leuke eettentjes Kim: He gets meid, beterschap!! Rot dat je je zo slecht voelt En wat erg van opa... Sterkte, dat zijn moeilijke momenten Claudia: Jaaaa kan best zo'n korte.. maar een lange kan ook Anno: Gefeliciteerd nog met je verjaardag!! Lieke: Oh wat een leuke verrassing!! Have fun!! Ja stom he dat ik blij ben met de nega MAar ja er is in korte tijd ook veel gebeurd!! Ik moet nog 3-6 mnd school ongeveer