derde kindje.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Dank jullie wel. ML is er ook heel erg blij mee!

2. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

WOEHOE LIEKE

PROFICIAT !!!!

Kom een dagje niet en dan dit fantastische nieuws!!!:)

Hier ook een leuke dag gehad op bezoek bij iemand met twins en leuk gekletst voor zover ik kon enja nu zonder stem.

De kinderen vroegen al wat er was maar kan enkel wijzen en gebaren gebruiken en die verschrikkelijke hoofdpijn (drukgevoel aan voorhoofd en oogkassen).

Morgen verjaardagsfeestje van klasgenootje dochter wegbrengen en wij dan op bezoek bij opa.
    Zondag is er hier in de stad vanalles te doen op hoop van dat ik me beter voel anders stuur ik ML alleen erop uit met de kids.

Liefs & goed weekend x

3. Gefeliciteerd!!!!!!!!

4. Hier nog steedset beeb in buik, helaas, mijn gevoel zegt nu 38+4 dus nog even geduld en hopen dat het niet langer wordt.
    Ik ben zo nieuwsgierig naar ons ukje en hoe iedereen reageert.

xxxxxxxx

5. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    @lieke, wat super voor jullie dit blijde nieuws!! Gefeliciteerd!!

6. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    lieke: wauw super goed nieuws, gefeliciteerd

anno: spannend zeg, 38+4 is mooi toch.

nimme: jij ook nog niet lekker echt vervelend he. hier ook nog hetzelfde ook echt een flinke griep te pakken. stuur ml maar lekker op pad, dat doe ik dadelijk ook hihihihi.

wat betreft opa nog geen verandering, die best man die geeft niet op. elke dag zegt de verzorging dat hij de morgen waarschijnlijk niet haalt en dat is al vanaf donderdag zo. hij is te graag bij ons nog, hij heeft ook echt heldere momenten tussendoor heel bijzonder.

ik ga maar eens aan de afwas de kids zijn klaar met eten.

7. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    @Lieke van harte gefeliciteerd wat een goed nieuws!!!!!!!

8. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Lieke en hoe voel je je?? :D

Anno ,is een mooie termijn 38+4 ,ik vind als ze moeten komen komen ze wel tenzij er iets ernstigs mis is met baby en mama en dat is nu niet è ;)

Goh naar zo'n moment hunker ik ook wel ,dan denk ik aan de vorige keren want ik ben telkens half oktober en half november mama geworden en die tijden komen er weer aan ♥

Claudia ,hoe is het daar?

Hopelijk is alles goed met de andere dames !

Kimberly ,ben samen met ML meegegaan ,dochter afzetten ,bij familie ,had immers geen koorts meer maar nu begint de hoofdpijn terug opgang te komen.
    Morgen zouden we naar een speciaal evenement willen gaan voor de kindjes mja ff bespreken hoe we dat gaan doen want de jongste is soms niet te houden en in een grote menigte zou ik hem echt niet willen kwijt spelen.

x

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
  10. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Ja ik heb gevoelige borsten(meer en normaal) en fikse onder rugpijn (heb ik in beide zwangerschappen gehad, ik had nl bekkeninstabiliteit) verder heb ik nog wat bm krampjes al dagen lang en tikjes in lies

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
  13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Thx babbelbol al geloof ik het zelf pas als die echt duidelijk is hahaha ben erg hè.

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nee hoor helemaal niet erg, maar ik ben al overtuigd ;) :D:D
    Oh wel lekker hoor, krijg ik straks gewoon het benjaminnetje :):D

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Ik ben gewoon niet snel overtuigd pas bij een echte streep al denk ik dan ook weer streep is streep hihihi.... Ook leuk z'n benjaminnetje :D

16. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

babbel wij zijn ook nog niet begonnen hoor ;)

Kikkert ,maar een streep bij die test is + je zult zien na een 2e dag dat ze duidelijker worden !

Zit men gevoel bij u en lieke juist de rest zullen ook goed volgen.

Maar voor mezelf zeg ik nog niet go go go ,wacht nog wel af;)

Enn u tv zien ,vriendin belde net ,verschoot zich wist niet of ze goed zat (dacht dat ze een andere persoon aan de lijn had).
    Dus spreekverbod vanaf nu :cool:

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Ik ga rustig afwachten heb nog 9 testen liggen dus ik kan nog genoeg pogingen doen hahaha.

Ow jee dus je mag niks meer zeggen

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    spannend kikkert. zie hem ook heel licht hoor.

ik wil ovu testen gaan bestellen welke kan ik nou het beste nemen en welke zw testen iemand tips?

19. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

via Mp en dan cindy zoeken degene die kikkert heeft gekocht je kunt daar je pakketje samenstellen zoals je wenst!

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Klopt idd en ze leverd in een neutrale verpakking en snel

Deel Deze Pagina