Goedemorgen, @kikkert ik zie rechts een duidelijke streep. Ik zeg proficiat!!! Ik ken die testen niet, maar als dit niet zw is dan is het een hele slechte test! @nimme, ik voel me eigenlijk net als anders. Beetje sneller moe, wat meer honger maar niet extreem allemaal. @tweety, ik heb de laatste tijd cb gekocht, omdat die gewoon heel duidelijk zijn. Maar ze zijn wel ontzettend duur. Op internet wel iets goedkoper dan in de winkel overigens. Maar ik was bij een streep altijd aan het twijfelen. @babbelbol, echt respect dat je nu geduld hebt! Hoe is het met de rest hier? Elfya, nog een testje gewaagd?
kikkert: wat spannend zeg, ik zou idd zeggen morgen nog een proberen dan heb je vast een duidelijkere test. we kunnen het lijstje inmiddels denk ik wel weer aanpassen.zal hem er zo weer eens bij zoeken. kan iedereen hem weer aanvullen en aanpassen. ik kan niet wachten tot morgen ben zo benieuwd. mijn buik begint nu echt een zwangerschapsbuik te worden. ik voel en zie duidelijk een bolletje boven mijn schaambeen uitkomen. dat maakt het toch weer wat echter al zeg ik het zelf.
We gaan voor een derde/vierde kindje: Babbelbol: 31: Ronde 0: Derde kindje: NOD 13 sept Siri: 40: ronde 0: Derde kindje: NOD 20 september Elfya: 32: Ronde 2: Derde kindje: NOD 24 sept Kikkert: 25: Ronde 3: Derde kindje: NOD 28 sep Zeester: 29: nov '12: Derde kindje: NOD 4 okt MamaSab: ronde 5: Derde kindje: NOD ?? Lov23: 28: ronde 1: Derde kindje: NOD ?? oktober Anneke: 34: nov '12: Derde kindje: Marathon okt Nimme: 32: Pil: Vierde kindje: Einde pil ?? Leona: Pauze na een groot verlies: Afspraak gyn 17 okt Mmeke: Zwanger: Anno: bijna 28: Zwanger!!: derde kindje: 7 oktober 2012 uitgerekend Kimberly: 27: Zwanger!!: derde kindje: 11 april 2013 uitgerekend Claudia: 35: Zwanger!!: derde kindje: 21 mei 2013 uitgerekend Lieke: 33: zwanger!!: derde kindje: ??
Kikkert nog getest Kim ,oh zo leuk een zwangerschapsbuikje! Lov ,lol ,welke is je 1e dag van ongesteldheid?Zal ik je helpen Hier lekker uitgeslapen ,al wat huishouden gedaan maar nog een deel te gaan.We gaan niet weg ,te koud en kans op buien.
@Kikkert ik zou idd ook nog de volgende test afwachten maar hij is licht posi. Voorzichtig gefeliciteerd!!! lijstje: ben nu helemaal 28 Hier nog baby in de buik, we rommelen rustig verder maar nog niks serieus. xxxxxxxxxxxxx
We gaan voor een derde/vierde kindje: Babbelbol: 31: Ronde 0: Derde kindje: NOD 13 sept Siri: 40: ronde 0: Derde kindje: NOD 20 september Elfya: 32: Ronde 2: Derde kindje: NOD 24 sept Kikkert: 25: Ronde 3: Derde kindje: NOD 28 sep Zeester: 29: nov '12: Derde kindje: NOD 4 okt MamaSab: ronde 5: Derde kindje: NOD ?? Lov23: 28: ronde 2: Derde kindje: NOD 18 oktober Anneke: 34: nov '12: Derde kindje: Marathon okt Nimme: 32: Pil: Vierde kindje: Einde pil ?? Leona: Pauze na een groot verlies: Afspraak gyn 17 okt Mmeke: tweety:32: ronde 2: Derde kindje: NOD 18 okt Zwanger: Anno: 28: Zwanger!!: derde kindje: 7 oktober 2012 uitgerekend Kimberly: 27: Zwanger!!: derde kindje: 11 april 2013 uitgerekend Claudia: 35: Zwanger!!: derde kindje: 21 mei 2013 uitgerekend Lieke: 33: zwanger!!: derde kindje: ??
lijst aangepast @ anno heb je veranderd nog gefeliciteerd met je verjaardag. @ love heb voor je de 2e ronde gezet. heb je een cyclus van 30 dagen? dan heb je dezelfde nod als ik heb. heb je daar opgezet. ik zag dat je 2 dagen eerder ongi was als ik alleen je eisprong hetzelfde als ik. ik heb een cyclus van 28 aangehouden omdat die tijdens de spiraal altijd zo was en de laatste korter. je moet uit gaan van de langste. we zijn met de kids in een indoor speeltuin. echt zo stil hier. heerlijk voor de kids. mijn oudste wordt 10 okt 6 en wil zijn kinderfeestje ook hier vieren lekker makkelijk. de taart is ie ook al uit cars moest dat worden.(veranderd nog wel 10x denk ik haha. en de tractaties moeten ook cars cakjes worden met een lolly erin. voor de juffen uit zijn klas thee bakjes met 4 cakjes en 2 vakjes met thee. haha hij kan het zo mooi vertellen. o ja en de andere juffen en meesters mogen ook wel een cakje. dus mama je kan aan de slag hahahahaha.
Ik ga morgen nogmaals testen dan zit ik op 4 dagen voor nod, ik hoop dat die dan positiever is anders baal ik cht van die test
We gaan voor een derde/vierde kindje: Babbelbol: 31: Ronde 0: Derde kindje: NOD 13 sept Siri: 40: ronde 0: Derde kindje: NOD 20 september Elfya: 32: Ronde 2: Derde kindje: NOD 24 sept Kikkert: 25: Ronde 3: Derde kindje: NOD 28 sep Zeester: 29: nov '12: Derde kindje: NOD 4 okt MamaSab: ronde 5: Derde kindje: NOD ?? Lov23: 28: ronde 2: Derde kindje: NOD 18 oktober Anneke: 34: nov '12: Derde kindje: Marathon okt Nimme: 32: Pil: Vierde kindje: Einde pil ?? Leona: Pauze na een groot verlies: Afspraak gyn 17 okt Mmeke: tweety:32: ronde 2: Derde kindje: NOD 18 okt Zwanger: Anno: 28: Zwanger!!: derde kindje: 7 oktober 2012 uitgerekend Kimberly: 27: Zwanger!!: derde kindje: 11 april 2013 uitgerekend Claudia: 35: Zwanger!!: derde kindje: 21 mei 2013 uitgerekend Lieke: 33: zwanger!!: derde kindje: 2 juni 2013 uitgerekend
Ik heb ook even mijn datum aan het lijstje toegevoegd. @anno: bij jou wordt het echt spannend nu hè? Ben je nog rustig of heeft de nesteldrang doorgezet? Ik hoop dat je snel en goed gaat bevallen ergens de komende weken. @kikkert: spannend zeg morgen nog eens testen. Je hebt ook wel heel vroeg getest dan hè? @kimberly: veel plezier morgen!
Ja tweety het wasnronde 1 dus het kan ook nu gewoon eerder zijn mijn nod.... Ik ben eens beneiuwd of ik mijn ei ga voelen...