Babbelbol dat hoor je idd wel vaker. Ik had helaas de"pech" dat ik meteen weer ongi werd ondanks de bv.
Oh gets... Nee ik pas na 9 mnd bij mn zoon... en nu dus 11?? Tja die mirena gooit alles lekker door elkaar
claudia: wat sneu zeg, zo lang staan wachten. lov: oh leuk eerste schooldag, heel spannend. anno: nog van harte gefeliciteerd. je hebt echt een prachtige buik daarom zou de beeb nog wel 2 weken mogen blijven zitten kikkert: wat balen ik hoop dat je toch over enkele dagen positief test. mijn opa is vanacht overleden, dus een hoop geregel in de familie nu, vandaag ook meer een dagje vrij genomen, dan kan ik dadelijk rustig naar de verloskundige en straks even kijken of ik wat kan doen voor de familie. verder voel ik mij nog steeds beroerd, eet en drink erg weinig nog steeds. het enige wat er enigzins in gaat is cola. ik zal straks eens een foto maken van mijn buikje.
Gaaf hoor! Hoop ik ook te doen over een tijdje. Mijn sollicitatie is trouwens ook een goede afleider voor het niet ongi zijn.
O die f*ck mirena ik vond het een pokke ding had er veel pijnen door dus na een paar maanden pijn te lijden is die er bij de hap met spoed eruit gehaald. Ik heb bij de oudste de fles (moeten geven bv kwam niet op gang) en daar werd ik meteen weer netjes ongi en bij de jongste ook meteen de wenste cyclus weer
@anno mooi buikje hoor. @nimme hmmm ruikt idd goed hihi. @kikkert he jammer maar idd misschien is je hcg nog niet hoog genoeg en test je over 4 dagen een knaller. @elfya suc6 met je soll. @kimberley22 gecondoleerd. sterkte de komende tijd. @mirena ik heb nergens last van gehad vond het heerlijk. en nu zeker nu ik weer een echte ongi heb gehad pfff van mij mag ie er weer snel in hoor hahaha. hier een lekker dagje vrij. gaan zo ff laminaat kijken bij de praxis hebben deze week een actie geen btw betalen en aangezien ons nieuwe huis er nu echt aan gaat komen binnen een aantal weken gaan we het toch maar vast halen als ze wat hebben wat we leuk vinden. ook ff kijken of ze een bepaalde verf kunnen maken die eigenlijk van de gamma is hihi.
Manlief en ik hebben gisteren trouwens een stapelbed uitgezocht voor als ik zwanger blijk te zijn van nr 3 dan krijg de kids tzt dit bed Dit is de link met een voorbeeld Robin stapelbed mdf bed uit collectie vipack
@Kimberly gecondoleerd, rustig aan en sterkte de komende tijd!! Gaaf bed kikkert!!! Zo taakjes van vandaag gedaan dus met kopje thee en koekjes op de bank. xxxxxxxx
Gaaf bed Kikkert!! Ik ben ook al aan t kijken naar een nieuwe babykamer hiii ik weet al precies wat ik wil Nu nog mn geduld weten te bewaren