Bedankt meiden, Inderdaad misschien wel snel die wens, maar ja wens is wens. We weten natuurlijk niet of die uitkomt. Dat weet je natuurlijk nooit maar het zou heerlijk zijn. Ook ik ben af en toe aan het testen, maar tot nog toe wit ipv 2 streepjes. @Isolde Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!! @Pindaatje ik snap het helemaal condooms zijn niet prettig alleen maar nuttig als je er gebruik van wilt maken en niet zwanger wil worden (Als je ze vanaf het begin gebruikt en niet halverwege, voorvocht komt toch als eerste hahahahahhahaha)
Net een test gedaan, lijkt net of er een schaduw op zit! Ga volgende week wel weer testen, anders ga ik me helemaal opvreten.......... van de spanning. Het zo onduidelijk maar niet geheel wit achtergrond.
@ Claudia, spannend!!! Welke test heb je gebruikt? Hier zijn de eerste roze druppels gespot Dus einde verhaal. Manlief is opgelucht en ik ben teleurgesteld..... Echt balen, voor ons voorlopig (en miss zelfs helemaal nooit) geen 3e...
@mmke ja het begint weer langzaam.....zijn we toch niet zo vreemd meer straks hahaha @Isoldexx maar was het da nu gepland of? Las in topic "vage testen" dat het vorige maand ook al per ongeluk was eigenlijk? @Masami jammer! @pfffff weet het nog niet hahahaha....ik wacht gewoon de dag af waarop we samen zeggen, we stoppen met de pil. @Kimberly ja hier wachten we ook nog heel even af...beginnen met verbouwen eerst op vakantie enz... En weet je, nu lijkt het alsof het nu moet, ben je straks weer zwanger.....is het weer zo gewoon hahahaha....de tijd voordat je zwanger raakt is altijd spannend ben je weer zwanger is het weer....ja ik ben zwanger tja hahahahaha...snap je me? @Pindaatje tja als hij het echt niet wilde gebruikte hij toch ook wel goed dat condoom niet? Mannen he.....maar eerlijk...het klinkt verdacht veel op een zwschap! @Claudia zeker een wens is een wens! Plaats een de foto van je test hier..ik wil wel eens kijken. @pindaatje oei...jammer meid....maar zou het niet veel leuker zijn als je er beide 100% achter stond?
Ja absoluut. Ik baal nu ook niet eens zozeer dat het niet raak is maar meer van het feit dat manlief zo duidelijk laat merken dat hij echt geen 3e wil...
ja is *** man! Heel erg dat je dan maar kan stikken met je wens he Maar gewoon duidelijk maken dat je heeeeel erg deze wens hebt..niet on het over te halen he. Maar gewoon zodat hij echt goed weet hoe jij je voelt...
Art Jouw man wilde toch ook eerst niet? Onze zoon is nu pas 10,5 maand dus dat geeft nog hoop. Wie weet over 1 à 2 jaar. Ik laat hem nu iig wel merken dat het mij pijn doet!
Ja niet zo van....absoluut niet! Mar hij had er niet zo over nagedacht eigenlijk...hij vond het wel goed zo ... Tja ik had altijd een wens voor 3 kids maar eigenlijk hebben we nooit besproken hoeveel kindjes we graag zouden willen samen..gek he? Ja hier wordt de jongste nu 2 jaar...moet zeggen dat ik het ook niet eerder had gewild...even rustig aan gedaan hahahahah.. Ja het is moeilijk he....jij moet hem respecteren dat hij niet wilt natuurlijk. Maar ja zo makkelijk gaat dat niet he
@ lov23 Nee deze was niet gepland maar wel gewenst. Net een goed gesprek met mijn man gehad en we hebben samen besloten er voor te gaan. Makkelijk zal het niet worden maar dat komt ook wel weer goed
Hoi allemaal! Mijn MS zijn op de terugweg! Ik heb er geweldig zin in Van mijn vorige 2 kindjes was ik supersnel zwanger! Natuurlijk hoop ik ergens dat we nogmaals zoveel geluk zullen hebben Ik kijk er zooooo naar uit! Zwanger zijn vond ik ook ZALIG!!! Niets misselijk, helemaal uitgedragen zonder problemen! pindaatje: oei wat erg! ikzelf heb maanden (zelfs jaren!!) met een gevoel voor een derde gelopen! Tot mijn man TOCH zei dat hij ervoor wilde gaan! Ik heb in die tijd ook heeeel wat traantjes gelaten! claudia: spannend!!!!! Oei, sorry als ik nu niet op iedereen kan antwoorden... Kids roepen!
isolde: gefeliciteerd met je zwangerschap leentje: eind september is idd wat sneller maar zelfs dan is wachten lang. ik ben doktersassistente en ga voor dezelfde huisarts werken als waar ik ander half jaar geleden gestopt ben.toen ging het niet zo lekker met de gezondheid van de kinderen en gelukkig is dat weer hersteld. pindaatje: spannend hoor, ik moet eerlijk zeggen dat wij ook niet zo hebben opgelet afgelopen weken, maar als ik nu ongesteld word ga ik toch wel opletten nu met de nieuwe baan in het vooruitzicht. lov23: ik snap het helemaal hihi, ik vind het nu al spannend, toch heb ik altijd het idee dat het niet gaat lukken om wat voor reden dan ook. herkent iemand dat? ik ben al de hele week misselijk, eergister wat bruin verlies, vandaag ook weer een beetje. en volgende week verwacht ik mijn menstruatie. ben benieuwd omdat we niet zo voorzichtig zijn geweest. zou er niks om geven als het al zo zou zijn hahaha.
mn man had ooit altijd zoiets van ja 2 is genoeg.. ik wilde altijd 3 maa hij een even-aantal (hij is bang dat er anders altijd 1 buiten valt) opzich logisch, dus ik zeg nou 4 dan! haha maar hij heeft nu wel zoiets van nou een 3e zou wel welkom zijn al zou het zo zijn. Hij zei vandaag ook 'ja de 3e moet wel een jochie zijn he?!' hihi net alsof we daar invloed op hebben maar paar maanden terug was ik overtijd, en toen had hij ook wel zoiets van als je zwanger bent is het prima. liever nog wachten maar als het zo is dan is het welkom. maar (gelukkig) was ik niet zwanger.. niet het juiste moment ervoor. Nu ook nog niet hoor. Maar heb veel last van mn mirena en wil hem er het liefst uit hebben, maar voordat ik de mirena had (na de bevalling) deden we het ook meer zonder dan mét condoom.. en de pil innemen ben ik geen held in haha ik vergeet dat echt.. dus ja dan grote kans dat het 3e ukje sneller komt dan dat we willen. Onze jongste moet nog 3 hele zware hart operaties krijgen ze heeft een hele zware hartafwijking. Dus ook veel stress voor mij, en daarom wil ik wachten. Naar mijn idee is het niet goed als de beeb al zo stress meekrijgt in mn buik.
mamachantal: fijn dat je man dan toch zo bijdraaid. wat heb jij idd veel stress en een heel sterk prinsesje. al zoveel doorstaan knap hoor. ik gun jullie van harte een ukkie erbij en natuurlijk wens ik jullie veel sterkte de komende tijd en heel veel beterschap voor jullie dochtertje. dat ze snel mag herstellen en dat de grootste ellende dan voorbij is voor haar. dikke knuffel.
@mamavanchantal pfff dat is niet niks, ik hoop dat alles goed gaat komen. Ik ken het wel een klein beetje maar is heel iets anders toch. Toen ons dochtertje net geboren was kregen we te horen dat ons zoontje epilepsie heeft. Dan stort je wereld even in. Veel onderzoeken, mri en noem maar op.
@ Vlinder en Claudia: Wat leuk dat jullie ook voor een derde gaan! Masami: Wie weet over een paar dagen wel positief? Isolde: GEFELICITEERD!! Pindaatje: Balen meid! Mijn man zei niet zo lang geleden nog: ABSOLUUT NIET! inmiddels draaien zijn duimen overuren of dat het raak is. MamaChantal Pff Dat is niet niets zeg! LIjkt mij ook niet zo goed als de baby dan al zoveel stress krijgt in de buik. @ALL Hier begint het spannend te worden! Het is de eerste ronde dus het lijkt me sterk dat het gelukt is. Maar ik had afgelopen maandag mijn NOD. Ik wacht tot na het weekend anders ga ik er eens een test tegenaan gooien. Zw.Verschijnselen heb ik eigenlijk niet, behalve dat ik vandaag BH's ben gaan halen en ik opeens een cupmaat groter had. :-D En dat mijn tieties wat gevoeliger zijn. Maar verder helemaal niets. Maar dat had ik bij mijn zoon en dochter ook niet. Dus... Nog een paar dagen wachten!
zoo had even wat bij te lezen! @Isolde gefeliciteerd!! @mamachantal heel veel sterkte met jullie kleine dappere dame! @ben even je naam kwijt maar je man wil geen derde...ik herken het alleen vinst mijn man een groot gezin wel leuk maar hij kijkt alleen naar de financien en denkt dat we dan niks leuka meer kunnen doen...alles wordt toch minder met deze economie... Dus ik ben er ook nog niet maar laat wel af en toe blijken dat ik wel een derde wil. De jongste is nu tien maanden dus wil nog even met het echte gesprek wachten ...
Ik ben echt een testmiep , maar deze maand is het extra spannend, want als het niet raak is dan is de mmm een feit. Dus ik hoop toch echt heel erg dat het positief is en dat ik morgen of overmorgen positest heb.
hihi sorry maar mijn eerste gedachte is dan toch... Al 2 x achter elkaar niet gepland...dat geloof ik dan niet zo
Spannend leona! @Kimberley nee heb ik zelf niet zo... @Mamachantal sterkte de komende tijd met die operaties hoor....Lijkt me ook fijner om zwanger te worden na al dit hoor... @Leona hahahaha al zo snel dat ej tietjes groeien?! jahahha