@nimme we krijgen de 30ste de sleutels hebben we vandaag gehoord. en hoe het huis eruit ziet haha erg kaal nu hihi. is ee nieuwbouw woning dus nog niet veel in te zien. @kimberly o das wel leuk dat je dan meer echo's krijgt als studenten het willen leren. altijd leuk extra kijken naar je beeb. vandaag te horen gekregen dat we 30 okt de sleutels van ons nieuwe huis krijgen jeej. nu alles voorbereiden en uitzoeken wat we op de vloer willen. de keuken afroepen en de behanger regelen eindelijk.
Tweety ,keileuk zit je in een nieuw huisje als er een babytje bijkomt! keukenprinses noem ik me niet als het maar smaakt en lekker is voor iedereen. Bah ventje moet morgen toch werken ,leuk zo beloven ze hem dat...nu maar hopen dat zaterdag en zondag wel gaat lukken.
lov: ik wordt ingeleid omdat ik zelfstandig geen ontsluiting krijg, ik krijg dan wel heftige weeen maar verder gebeurd er niks. dat is beide keren gebeurd waardoor het uiteindelijk te lang duurt en het een gevaar wordt voor de baby.
Hallo allemaal. Na lang nadenken gaan we eerder als verwacht voor een derde kindje. Dit is de tweede maand zonder pil. Vorige maand voor het zingen de kerk uit zeg maar. Van de week besloten er al voor te gaan. Eerder zonder de pil was de ene maand 32 dagen en de andere maand 28 dus ga uit van 30. Nod is de 16de.
@Justdakota welkom thuisbevalling: Ik heb ook 2 bevallingen gehad die ik niet thuis kon doen maar ik denk dat als ik net zo snel beval als bij I.sa dan haal ik het ziekenhuis niet eens als ik al zou willen. Het duurde 2 uurtjes, bij Julia duurde het te lang vandaar ziekenhuis. En idd thuisbevallen is niet risicovoller. Lekker tussen mijn eigen spullen, in mijn eigen douche en lekker uitgebreid huid-op-huid met beeb blijven liggen. Nu moet het alleen nog eens beginnen haha xxxxxxx
Jutsdakota ,welkom! Ik ben 3 x ingeleid 1e maal door hartslagproblemen zoon en sterrekijker en bleef vastzitten op 2cm. Bij de dochter gehospitaliseerd op dinsdag idem probleem en ingeleid donderdagmorgen ,toch watergebroken op de arbeidskamer en op 3 pufjes was ze er en ik mocht geeneens persen mede ze hun prul niet klaar hadden liggen. Bij de jongste binnengegaan met weeën om de 3 minuten al de hele ochtend tot middag ,kom ik binnen was het daar babyboom (16 geboren die dag).Water gebroken en weer op en af de hartslag daling en stijging en 2 x persen was hij er 1e maal kon hij eruit maar de navelstreng zat rond zijn nekje. Toch 2 weken te vroeg maar al mooi 4.020 kg (38 wkn.). Ben thuis met de kindjes ML moest werken Doei
Bedankt voor jullie welkom. Bij de eerste wilde ik graag thuis proberen. Vruchtwater brak en daar zat meconium in. Moesten dus naar het ziekenhuis toe. Vond ik helemaal niet erg. Na een dag weeën die ik niet serieus nam vond ik het wel fijn. Achteraf maar goed ook dat ik er was. Na de bevalling trok mijn baarmoeder niet samen. Ik bleef bloeden tot een dikke 2,5 liter. De tweede moest in het ziekenhuis, maar wel onder begeleiding van de vk. Dit ging gelukkig allemaal goed. De derde durf ik niet thuis vanwege de eerste bevalling. Ziekenhuis is overdag een minuut of 20 rijden.
@nimme ja ik ben Nu redelijk bijgekomen al baalde ik wel, ik heb mezelf nu verplicht om iets minder actief te zijn op zwp omdat ik me anders geheel gek maak. Dus ik lees wel en zal ook reageren maar niet meer op alles . Wat bevallingen betreft. Bij zoonlief thuis, een groot drama 24 uur geduurd, hij was een sterrenkijkertje 2 x navelstreng om de nek, een fikse knip (niet in wee gezet en ook zonder verdoving, echt killing) meneer woon 4020 Gr. En 54cm. Ze hebben een paar keer op mijn buik moeten duwen (best hard) omdat hij echt moest komen, ben best wat bloed verloren. Door dit alles kwam ook de bv niet op gang. Ik heb dit allemaal als traumatisch ervaren het was echt zWaar (ik had ook de hele zwangerschap flinke bi gehad). Dus voor mij niet meer snel een thuis bevalling (mits ik het echt niet zou redden om naar zh te gaan) Bij dochter ben ik met 41 weken ingeleid ivmhaar gewicht en mijn angst om weer z'n hel van een bevalling te krijgen ik was echt bang. Het inleiden ging via gel dit schoot 12 uur lang niet echt op ik had wel veel weeën kort op elkaar die piekte zakte heel ff en piekte weer dus dat was wel shit, tegen de avond wilde ze maar huis sturen maar dat wilde ik niet had z'n voorgevoel en jawel hoor om half 1 sachets braken de vliezen toen heb ik nog gaan plassen en daarna hebben ze met 2e op bed geholpen ff later had ik pers weeën en ff later floepte ze eruit echt vele fijnere bevalling ondanks de piek weeën. Ze was wel zwaarder als haar broer 4040 en 51cmmaar ze draaide goed dat scheelt een hele boel
Hier zijn de kids net terug van opa en oma tjee druk boeltje is altijd het zelfde als ze daar geweest zijn grrrr
Mijn moeder is tevens ook onze gastouder, ik waardeer het echt heel erg dat ze dit doen hoor maar soms denk ik grrrrr..... En dan maar zeggen o hier valt het gedrag best wel mee (zoonlief is best wel druk) terwijl ik weet dat daar idd veel meer toegelaten word en ik wil gewoon dat zoonlief en dochterlief respect hebben.