derde kindje.....

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lov23, Jun 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knuff meis en neem je tijd!!!

xxxxxxxxxxxxxx

2. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Kimberly ,goed dat de jongste beter is!!!

Babbel, hier ook 1e kwartaal meisje ,we zien wel ;)

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Welkom terug!:)

4. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Oei ,maar goed dat je niet hoefde te laten hechten !
    Onze dochter is ook zo'n portretje ,ze viel altijd op der voorhoofd en veel flinke builen gehad.

5. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Oei ,ik zie je nog de 40 weken halen ;)

6. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

wie weet komt het uit ,had ik ook bij de jongste en het was ook zo :D

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

:( Begrijp je wel ,maar als er iets is je weet ons te zoeken en ook al zijn wij niet actief bezig ,af en toe eens meekletsen is ook leuk ;)

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    dank je wel meis, en dat is ook voor jou zo he je kunt me altijd pb-en ik kom toch zo nu en dan spieken hahaha (ben veels te nieuwschierig) maar ik moet dit gewoon nu ff doen zo.

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    thx anno.....en de uk nog in de buik zie ik, knuffie hopelijk laat de uk zich snel zien aan de wereld!

10. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

Oct 13, 2008
    1,438
    0
    0
    #1870 lieke1979, Oct 1, 2012
    Last edited: Oct 1, 2012
    @tweety, wauw dat ziet er echt super uit! Welke tegeltjes hebben jullie op de muur gekozen? En al een keuze gemaakt over de vloer?
    En wat shit van je zoontje, hoe is t nu met zij gat in de kop?
    @nimme, wat een drukte zeg! INmiddels een beetje bijgekomen?
    Erg hè hoe sommige mensen hun kids opvoeden. Wij zullen het ook niet perfect doen, maar we doen wel ons best.
    @babbelbol, ja heel dubbel weekje voor ons. Blijdschap, verdriet, bezrgdheid, boosheid. Alles door elkaar. Gelukkig had ik do een dagje voor mezelf.
    @kimberly, hoe is het nu met je jongste?
    @pfff fijn dat je man er weer wat positiever tegenover staat! Maar wat vrselijk van dat gezin. Echt daar moet je toch niet aan denken...
    @elfya, fijn dat jullie t leuk hebben gehad!
    En ik hoop natuurlijk dat het bij jullie ook niet meer te lang duurt. E wta erg zeg van je man. Helpt de medicatie al? Is er een aanleiding als ik vragen mag? Helaas weet ik er alles van. Ben de vorige zw 9 maanden matig depressief geweest. Echt vreselijk ook voor de rest van het gezin zoals Nimme al zegt. Ik hoop dat dat deze keer niet meer krijg.
    @anno, nog steeds rustig???
    @claudia, wat vervelend dat je zo misselijk bent. Ik hoop dat het snel minder wordt.
    @kikkert, ik hoop dat je er snel weer aan toe bent, maar voor nu ff succes met alles!

Hier voel ik momenteel bijna niets van zw en dat maakt me onzeker. Bovendien buikkrampen, hopelijk door mijn darmen. Zou t nog wel goed zitten? Nog 9 dagen tot de echo, pfff wachten duurt lang.

11. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    @lieke nee haha we weten het nog steeds niet zo lastig die keuze voor vloer. we hebben nu nog geen tegeltjes. ik moet daar ook nog ff naar kijken. denk dat ik het gewoon ga schilderen en dan een glasplaat ofzo voor ga doen. et zijn koppie gaat het goed niks meer gehoord hij sliep bij opa afgelopen nacht en nu weer haha.

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    Thx lieke

13. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Kikkert ach meissie toc ik snap je heel goed :(:( Neem je tijd en je bent natuurlijk ALTIJD welkom!!! ♥

14. Nog steeds die beeb in mijn buik ;)
    Ook niet lekker geslapen vannacht.
    Net bij de vk geweest en alles weer goed.
    Hopelijk laatste keer.

xxxxxxxxxxxx

15. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

Nov 8, 2010
    744
    0
    0
    @Anno, fijn dat alles goed gaat en inderdaad misschien de laatste keer bij de vk!!
    Volgens mij blijft deze langer zitten dan je meiden?? Of heb ik het mis??

16. De oudste kwam met 40 weken precies dus dan heeft deze nog een paar dagen haha

xxxxxxxxxxxx

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier beviel ook latr van de tweede....ik hoopte ook datnhet de tweede keer eerder zou zijn maar helaas....

Ik meen last te hebben van eipijn.....spannend! Alleen hebben we al een paar dagen geleden voor het laatst sex gehad....pffffff....vanavond zeker gezellig maken hahahah

18. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Lieke ,klopt maar ik versta niet waarom zij geen structuur kan aanbieden aan haar kinderen ,ze hebben (vooral de oudste)net zo erg nodig.

tweety ,ah doet me denken aan vroeger alles uitzoeken voor toen waar we woonden ,geniet ervan!!!

lov ,go go go :p lekker gezellig onder de lakens ;)

Hier alles goed ,was de digibox stuk vanmorgen ,gaan omruilen en ineens inkopen gaan doen.
    Thuisgekomen het ene na het andere te doen ,komt ML thuis en kon ik doordoen ,tot de kids moesten opgehaald worden.
    Ben ook druk bezig voor 2e hands verkoop spullen van een vriendin die niets kent van internet en hoop dat ik eindelijk van mijn oude gsm verlost ben (is bod op gedaan maar even afwachten of hij opgehaald wordt).
    Kan ik ineens de roze halen die ik wilde :D

Ben inspiratieloos voor avondeten ;)

19. zeester

zeester Bekend lid

Jun 28, 2012
    780
    0
    16
    Lieve meiden,

Ik lees wel mee, maar ik krijg het niet voor mekaar om telkens te reageren, sorry daarvoor. Ik leef wel mee hoor! Hier gaat alles oke, maar ben heel druk op het werk en thuis is de situatie met de oudste ook behoorlijk heftig, vandaar dat ik ook wat minder hier ben.
    De situatie met de oudste hier, maakt ook dat ik ga twijfelen of we wel een derde kindje aankunnen en dat soort dingen. Er is een kleine kans dat ik nu zwanger ben, maar ik denk het niet. Even paar daagjes afwachten nog...

Nogmaals ik lees zeker mee en hou jullie zeker in de gaten, want ik vind het een superleuk en gezellig groepie!!

Veel liefs voor jullie allemaal!!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hihi nou het was gezellig hoor hahahahaha...
    @ meiden die het even moeilijk hebben...sterkte hoor....komt helemaal goed!

Share This Page