derde kindje.....

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lov23, Jun 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

Nov 8, 2010
    744
    0
    0
    @Babbel, hoe lang is het geleden dat je zo'n lichte posi test had??
    Misschien bloed checken??

2. zeester

zeester Bekend lid

Jun 28, 2012
    780
    0
    16
    hhmmm nog steeds geen ongie hier...best vreemd eigenlijk, maar je het kan nog steeds natuurlijk, maar ben toch vrij regelmatig. Misschien vanmiddag bij het uitblijven ervan toch nog maar eens testen. Als mijn cylcus langer is, wordt de kans op zwangerschap wel groter. Ik heb namelijk een cyclus van 30 a 31 aangehouden met de vruchtbare dagen en keurig 2 dagen later geklust zeg maar. Maar ja als ik nu een langere cyclus heb wordt het toch wel even spannend.

Ik ben echt heel (onverklaarbaar) bang dat het zover is. Manlief stuitert helemaal en hoopt echt dat het gelukt is hihi.

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Maar ik ben al 23 dagen overtijd :$ En ik heb nog getest vorige week... Omo...
    Oke dat ik nog niet ongi ben door de BV zou kunnen... maar ik had wel een cyclus toen ik de mirena had... en na verwijdering wel ongi gehad... :(

Zeester ik hoop het zo voor je meid... En die angst zijn de zenuwen!! Eerst leef je ergens naar toe omdat je het graag wil, maar als het dan echt lijkt te zijn is het ineens heel overweldigend. Trekt wel bij meid :)

4. Elfya

Elfya Niet meer actief

Jaaa, Anno! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@babbel maar met ac een cyclus hebben heeft zo weinig te zeggen over de cyclussen zonder pil.....
    Maar jij geeft nu nog bv? En hoelang was je nu bezig? Ik probeer mee tedenken he hahaha:D

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wij gaan heerlijk een midweekje weg volgende week....lekker met de meiden....zo gaat de tijd wel om tot nod hahaha

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hey ,

Lekker naar de pedicure geweest en ml is op sollicitatie deel 2 gegaan ,was prima en ze hadden nog 1 vacture open die hem ook interesseerde.De opleiding hiervoor kost 4.500€ maar hij wil dat wel doen op voorwaarde dat hij die kan doen tijdens de werkuren en de cursus door hun vergoed wordt.

Ben erna een dame gaan helpen die zwanger is van de 4e om haar spullen in orde te maken voor een 2e handsbeurs.

Thuis opgeruimd en dadelijk mijn zomerkledij opbergen en de winter uithalen.

Ivm.cyclus en bv.ik zou me er niet van verbazen dat zoiets nog lang kan duren.

Groetjes !

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38

Van harte gefeliciteerd

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lekker even de voetjes doen:D
    Hier kwam de cyclus ook totaal,niet opgang na het stoppen met de pil en bv:x

10. zeester

zeester Bekend lid

Jun 28, 2012
    780
    0
    16
    OMG!! Ik heb getest, maar ja laat in de middag en al veel geplast en nu lijk ik een tuurstreep te hebben :$.
    Het kan ook het voorgedrukte lijntje zijn en hij is ook zo vaag dat ik m echt niet op de foto krijg en ook niet kan zien of het roze is of grijze, maar pffff wat spannend!!
    Morgenvroeg dan sowieso maar even testen!

Ik was zo misselijk vandaag.. Van de week al wel vlagen misselijkheid, maar bij beide zwangerschappen niet gehad. Ik moest gewoon testen en nu weet ik nog niets :D

Laat ik er maar vanuit gaan dat ie negatief is.....wordt vervolgd:(

Liefs

11. Ralin

Ralin Actief lid

Aug 25, 2012
    250
    0
    0
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hallo meiden..

Wilde even laten weten dat ik wel alles mee lees.. maar vond het lastig mee te schrijven. Wil het wel graag dus hier weer opnieuw mijn eerste poging. Ik merk dat ik een beetje moedeloos ben geworden.. kan er geen peil op trekken hoe mijn cyclus nu verloopt na de curretage. We hebben wel geklust maar ik ga er niet vanuit dat het nu al raak is. Mijn NOD is 12 Oktober als ik van mijn normale cyclus uitga van 28 dagen. Ben heel erg benieuwd!! Nu maar gewoon afwachten.. als het niet gelukt is hoop ik in ieder geval dat ik dan de 12e ongesteld wordt zodat ik weet dat mijn cyclus weer normaal is. Ik wil het zoooooo graag!! We waren zo blij dat het gelukt was... je gevoel moet nu zo weer omschakelen dat je weer opnieuw moet proberen!!!! Nu maar afwachten tot 12 Oktober!!!!!

Anno... gefeliciteerd met jullie meid!!!!!! Geniet ervan!!!!!

12. Ralin

Ralin Actief lid

Aug 25, 2012
    250
    0
    0
    Verzorgende IG
    Friesland
    Zeester... wat spannendd!!!!!!! Ik ga voor je duimen dat het raak is!!!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@zeester wel een foto foto foto!!!
    @ralin lijkt me ook best moeilijk als het eigenlijk al gelukt was....
    Maar je kan gewoon weer zwanger zijn hoor....volgens mij ben je ook nog vrij vruchtbaar na een mk....

14. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ralin ,normaal zijn vrouwen extra vruchtbaar na mk ,erg klinkt het maar het is zo!

Zeester FOTOOOOOOOOOOOOOOOO :D

Nou voel me net een oud dametje ,veel pijn in de vingers (botten),gek.
    Regels zijn begonnen dus joepie lekker weekend wordt dit ;)

15. zeester

zeester Bekend lid

Jun 28, 2012
    780
    0
    16
    Nee de foto lukt echt niet helaas, maar ik lees net een ander topic over vals positieve kruidvat testen...laat ik nu net met die serie hebben getest. Ik twijfel dus enorm en morgenvroeg (mits ongesteld) test ik nogmaals met ochtendurine zeg maar, dan moet ie duidelijker zijn anders geef ik het op ;)
    Toch dat ik nog steeds niet ongesteld ben, ondanks de (herkenbare) krampen geeft moed....en die misselijkheid pfffff echt zo aanwezig. Kortom hoopvolle signalen, maar toch nog een nachtje slapen!

Kus allemaal

16. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    @zeester o spannend. laten we er vanuit gaan dat jou kruidvat test gewoon goed getest heeft.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Anders doe je een cb met indicatie zeester! Die zijn supergevoelig!

18. zeester

zeester Bekend lid

Jun 28, 2012
    780
    0
    16
    Tja meiden, Ik weet t nie zo goed hoor....
    Hij kan positief aan t worden zijn of het is echt vals positief. Is dit streepje van vandaag al genoeg voor de digitale met indicator? De hoop is nu toch zo groot dat ik zo bang ben dat ik teleurgesteld zal worden...

Ik heb dus nu woensdag en donderdag omowit getest. Nu vrijdag en zaterdag heel licht positief met testen die erom bekend staan dat ze vals positief testen. Ik heb ook wel enorme menstruatiekrampen nu pfff of een knaller of ongesteld alstublieft, want hier word ik knetterzenuwachtig van!! O ja ik zit dus nu precies 14 dagen na de laatste (en eigenlijk enigste keer) klussen!

19. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    die van vandaag zie ik idd ook een streepje.

20. zeester

zeester Bekend lid

Jun 28, 2012
    780
    0
    16
    De digitale indicator zegt niet zwanger.....
    Het streepje op de kruidvat is ook wel heel licht!
    Ik probeer gewoon morgen weer als er geen menstruatie komt

Druipt weer af......(toch een beetje verdrietig)

Share This Page