@babbel super mooi joh! Ik denk ergens ook echt dat ik wel zwanger ben, maar die testen he. Wat kunnen ze je laten twijfelen! @lov, tegen acht uur denk ik plaats ik m als de jongens op bed liggen hihi! Kus
zeester:ik vind hem duidelijk positief en is toch echt al donkerder geworden. ik zeg dat je zwanger bent ik heb een probleempje geloof ik, ik heb al dagen last van mijn stuitje, schaambeen en linker lies. nu vandaag liep ik de tuin in en kon ineens geen stap meer zetten. zo'n extreme pijn heb ik nog niet eerder gevoeld. sindsdien kan ik bijna niet meer lopen. ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. morgen ook gaan werken alleen ben ik bang dat ik niet op de fiets kan stappen. best een dilemma dus.
Tja twijfelen is eigenlijk niet meer nodig he als ik het zo bekijk. Het punt is....de streepjes staan er niet direct, maar echt pas tegen de 5 minuten en na een paar druppels water om de roze waas op te heffen. Volgens mij is het niet vals omdat het roze is en de test van vandaag is een ander serienummer dan de beruchte vals positief testende uit het andere topic. Ik test morgenvroeg nog een keer en dan is het klaar... (en nog een keertje digitaal van de week hihi) Ik hoop dat het echt zo is. Ook al waren we nog niet zo echt gestart....het is zo ontzettend welkom. De maand juni (waarin ik uitgerekend zou zijn) is ook zo'n mooie symbolische maand vanwege de geboortedagen van mijn overleden broertje en oma (op 5/6 en 10/6). Ik hoop stiekum zo erg dat het echt zo is en dat het ook goed mag blijven gaan! Kus
Beterschap en idd.lief dat je toch kon rusten , wij hebben tot 9u45 in bed kunnen liggen wat een zaligheid!!!
Waarom wordt het bij jullie in NL niet vergoed? Hier is dat gewoon standaard (naar keuze)in het stappenplan als je echo's en bloednames laat doen tijdens de zwangerschap.
Ik vind het best attent als mensen vragen hoever iemand is en idd.de ene heeft een buik op 5 weken de andere pas op 30 weken
We weten nog niet of hij hem heeft hoor ,normaal deze week iets en anders vrees ik ervoor bedankt voor je denken eraan !
Kim... mooi buikje heb je al?? Maar om nou te vragen hoe lang je nog moet vind ik wel een beetje raar.. maar goed!!! Wel een mooi buikje, om trots op te zijn!! Zeester.... jaaaaaaaa... de testen worden echt veel duidelijker... volgens mij ben je idd toch hartstikke zwanger!!!!! Hoop echt voor je dat het goed mag blijven gaan.. gefeliciteerd meid!!!!! Babbelbol.. wauw!! Wat een mooi poppenhuis zeg!! Heb je dat zelf zo mooi opgeknapt, super creatief zeg, ik doe het je niet na. Wat zal je dochter het prachtig vinden! Drukke werkdag gehad vandaag. Mijn hoofd zit helemaal verstopt. Dat uurtje dat ik gistermiddag zou slapen zijn er uit eindelijk 4 uren geworden!! Vanmiddag na het werken ook weer 2 uren geslapen.. pffff ben zoooo ontzettend moe!! Nu nog even op de bank hangen en dan weer vroeg op bed. Morgen gaat het wekkertje weer om 6 uur!!
@kim waar ga je die echo's bij studenten laten doen? @zeester nou die is volgens mij ook gewoon positief hoor elke dag is ie iets donkerder. waarom doe je anders morgen ofzo geen digi test van cb? hier nog geen pos ovu test gezien. of mijn cyclus is van slag of ik heb hem gemist. we zullen zien over 2 weken we klussen gewoon gezellig door voor de zekerheid haha
Nimme: Whahahahah aen sommigen hebben een buikje als ze NIET zwanger zijn (ik krijg best vaak de opmerking hoe lang ik nog moet ) Thanks dames! Ja ik ben zelf ook erg tevree Best aardig gelukt, al zeg ik t zelf Jaaaa (ik weet niet meer wie t vroeg) maar zo heet mn dochter, maar ik heb op een ander forum iemand gehd die me enorm lastig viel, omdat ze die naam net mooi vond en de meest vreselijke dingen naar mn hoofd gooide over mijn prachtige dochtertje Dus ik wil niet dat ie te googelen is snap je. Vandaar dat ik m nooit noem Zeester: Ik ga m toch doen hoor, want je bent hartstikke..... ♥♥ ZWANGERRRRRRR ♥♥!!!!!! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd!!!!! ♥♥♥
Zwanger zeester!! Gefeliciteerd! @ vergoeden nekplooi.... In nederland wordt dat alleen gedaan als er een voorgeschiedenis is in de familie van down syndroom enz....of als je ouder bent dan 40 meen ik.... Zo verschillend altijd tussen belgie en nederland. Vriendin van mij gaat ook altijd naar een gyn in belgie als ze zwanger is. Daar krijgt ze gewoon iedere keer echo's enz...in ned niet hoor....stom! Nou ik ga een midweekje weg dus jullie horen even niets meer van mij...hoop als ik terugkom ik ook zo' n mooi testje krijg als zeester!