@Babbel wat een mooie poppenhuis, zeer creabea bezig geweest!! @Zeester ik zou toch echt zeggen zwanger, zeker omdat je ook vlagen van misselijkheid hebt! Maar ik begrijp dat je het eerst heel duidelijk af wilt lezen op een CB!!!! Ben zeer benieuwd wat daar op komt te staan!!! Woensdagavond eerst echo!!! Ben toch zo nieuwsgierig hoe ons kleintje het doet!!!!
nimme: hier worden die onderzoeken pas vergoed als in een risico groep valt. ik vind het ook jammer dat het niet standaard is iedereen zou recht moeten hebben op het weten of je kindje gezond is. hier is dat vanaf 35 jaar of als er in de familie afwijkingen voorkomen. ralin: wel fijn dat je smiddags kan liggen als je zo moe bent. nog 4 dagen tot je kunt testen zie ik, spannend hoor. tweety: die echo's worden gemaakt op de fonty's in eindhoven. studenten krijgen dan een bepaalde opdracht die ze dan moeten uitvoeren, zoals bijvoorbeeld het beoordelen van de nieren en maag. babbel: ik vind het een geweldige naam en laat maar lekker kletsen toch. ieder zijn eigen smaak. iemand zei laatst in zo'n topic ook dat de naam jayden verboden zou moeten worden, hahah zo zou mijn oudste dochter gaan heten als het een jongen was. ik vind het altijd een genant iets als mensen vragen stellen over je buik. in het begin was ik dan ook heel stellig in mijn antwoord. "ik heb in de vakantie elke dag friet gegeten"dan zie je mensen dus echt rood worden. lov: genieten hoor, even lekker en wij duimen voor een mooie test als je terug bent. de echo is heel goed verlopen, de nekplooi moet onder de 3,5 mm zijn en bij onze uk is die 0,9mm dus fantastisch. verder alles erop en eraan, mooi gevuld maagje, tien vingers en tien tenen. en oh ja niet vergeten de echo duurde ruim een half uur want uk lag niet stil. ik heb echt zo genoten. krijg alleen de foto niet geplaatst het bestand is te groot hmmm jammer.
@kim o leuk die echo's. eindhove is niet in de buurt helaas anders had ik het ook wel willen doen. heb je je ervoor opgegeven of ben je ervoor gevraagd. vruchtwaterpunctie. volgens mij zouden wij hier nu bij een volgende zwangerschap ook recht op hebben. ivm de aangeboren slokdarmafweiking van onze jongste. maar weet het niet zeker. ik zou ook eigenlijk niet weten of ik het wel zou willen tuurlijk als je van te voren weet of je kindje erg ziek is. maar dan de beslissing eventueel dat je de zwschap af ozu moeten breken brrrrr. moet er niet aan denken. en heb toch heel wat gezien met de jongste wat we niet zouden willen hoor. ruim 3 maanden in het sophia van de eerste 6 maanden hakt er wel in dan ff. maar nu 4 jaar verder denk ik er toch weer een stuk luchtiger over (gelukkig aan een kant denk ik)
Mooi ♥ Kim Tweet y idd.als er iets is geweest in't verleden zou ik ook opteren voor extra onderzoeken. Moe ,heb gestreken ,eten is kalar en opgeruimd. Moet nog tomatensausje maken voor gehaktballetjes (nog nooit gedaan) even snuffelen via het net Zeesterrrrrrrrrrrrr ,hoe voel je je ??????????
Kim.. wat een prachtige echo's!!!! Wat fijn dat je kleine uk zo druk was.. kon je lekker even wat extra ervan genieten!!
Mijn test was vanmorgen zo goed als negatief hoor. Ik weet t niet meer, ben verdrietig, zo misselijk en moe en....heb weer een lading testen gekocht. Nu maar clearblue plus, want de digitale durf ik niet... Sorry meiden ik vrees dat het echt niet zo is....kus
Nee echt dat meen je niet?? Ik duim toch nog ,neem maar goed geconcentreerde urine morgenvroeg en showen die test
Prik mij maar lek hoor...kijk net op mijn test van 7 uur. Na 5 minuten bijna niets te zien...nu 2 uur later behoorlijk positief. Ik weet dat je ze na 5 minuten niet meer mag aflezen hoor, maar ik kan toch niet 5 testen vals positief (roze) testen. Van vandaag zijn lichter dan die van gisteren, maar toch staat er echt een tweede roze streepje....pffff voor mij even geen kruidvat meer. Morgen de clearblue plus test. Die zouden 4 dagen voor nod kunnen, dus die zou wat moeten laten zien dan toch?? Wordt vervolgd.....
@nimme bizar he? Bij mijn jongens atijd gelijk duidelijk positief getest en nu al dagen wel/niet wel/niet! De ochtend urine lijkt het juist minder goed te doen. Mijn avondtest is nu (na 2 uur dus, heb niet meer gekeken na 5 minuten op net na dus) beter dan die van vanochtend En nog altijd geen menstruatie....
@babbelbol, mooi poppenhuis zeg! Wat ben jij handig... Kun je door googelen van de naam van je dochter hier terecht komen? Ik heb dat wel eens geprobeerd bij mezelf, maar dat is me niet gelukt. @zeester, wat een onduidelijkheid met die testen. Balen! Ik hoop dat je snel een knaltest hebt! @kimberly. Shit zeg van je rug. Maar wel mooie echofoto's zag ik voorbij komen. En een goede nekplooi, gelukkig! @nimme, hoe is t met de baan van je man? @tweety, ik hoop dat je je ei snel vindt! @lov, als je dit nog leest een finne midweek gewenst! @claudia, jij ook woensdag eerste echo. Spannend hè? Hoe laat ben jij?
zeester: wat vreselijk van die testen zeg, ik zou ook echt bijna zeggen dat je gewoon zwanger bent. ik duim nog steeds voor je. die onzekerheid is zo slopend. ik ben echt heel blij met de echo foto's zo mooi en zo duidelijk. ben echt helemaal trots. krijg nu alleen wel vaak dat mensen zeggen. je hoopt nu zeker op een jongen? uhm nee eigenlijk niet. het maakt mij niet uit een meisje zou ik even goed super vinden en ook wel makkelijk omdat je dan alles nog hebt. en ook mijn dochter is heel stellig in het feit dat ze weer een zusje wil hhihihi.
Oh nee zeester.. wat verschrikkelijk die onzekerheid!!! Daar wordt je echt niet goed van! Hopelijk heb je morgen meer duidelijkheid.. ik duim voor je mee hoor op een dikke PLUS!!!!!!!!!!!!
@kim wat super an je echo, mooie plaatjes hoor!! @clauda en lieke...alebei veel succes woensdag en ik hoop op twee mooie ukkies @lov veel plezier deze week..hopelijk ook met een mooi testje straks! @ all, dank jullie wel voor jullie duimendrraien en lieve woorden. Ze doen me goed! Ik hoop uiteraard ook op een dikke plus morgenvroeg of zelfs morgenavond. We wachten het af en ik hou jullie op de hoogte. Liefs en weltrusten
Omdat ik zo´n onzeker miepie ben en ik toch niet kon geloven dat de kruidvat na 2 uur vanzelf roze zou worden heb ik een clearblue plustest er door gejaagd en binnen 2 minuten....( Ik hoop echt dat jullie m ook zien!)
En mijn kruidvat rijtje....Ik moet morgen misschien alleen 's avonds testen?? Weltrusten allemaal (slaap ik hopelijk toch iets lekkerder)
Zeester dat is toch echt een plus!! Gefeliciteerd alvast heel voorzichtig!!! Morgen moet hij knallen!
Jaaaa daar ga ik ook altijd heen!! Superleuk he in die donkere ruimte met al die bedden haha. Eerste x had ik huisartsen en 2e x had ik VK's in opleiding En ik trek me er ook niets van aan als mensen iets over de naam zeggen hoor. Niet iedereen heeft dezelfde smaak en dat is prima Maar zij bedreigde me echt en de dingen die ze zei waren zo erg...Dus ik moest van haar af! Vandaar dat ik me echt anoniem hou Hahahahaha ja goeie. Ik heb een T-shirt laten bedrukken: Nee ik ben niet zwanger... u bent onbeleefd hahahaha Kim: Woewie wat een sexy benen hahahaha Supermooi meid ♥♥♥ En bekkeninstabiliteit: Ik heb het nog... Het is nooit meer weggegaan heb nog iedere dag pijn helaas... Komt ook door die verzakking Och lieve Zeester ik zie m hoor! En ik zie op alle testen een streepje en die krijg je echt niet als je niet zwanger bent, zo duidelijk! Een vals streepje is meestal zo'n tuurstreepje als dat ik had Niet zo'n dikke roze. Je bent zwanger hoor mup!!! Nimme: Nog een lekker tomatensausje gemaakt?
Oh en Tweety: Ja ik twijfel ook nog altijd of ik het bij nr wel zal willen.. moeilijke keuze... Zeker als je al een kindje met gezondheidsproblemen hebt...