Geduld..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dege, 25 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Nu dat de ronde weer niet lijkt te eindigen in een mooie cyclus, vind ik het allemaal maar veel te lang duren.

We zijn 6 maanden geleden gestopt met de pil en toen ruim 100 dagen moeten wachten op mijn eerste menstruatie. Opgewekt met primolut. Dus telt eigenlijk niet echt ;)
    Toen een cyclus erachter aan van 35 dagen, wat was ik blij!
    Nu zitten we in ronde 2 pas (in een halfjaar tijd :( ) en nu al op dag 30 en nog geen eitje te bekennen. Ik gebruik ovulatietesten.

Kan ik er zelf nog wat aan doen? Voel me zo machteloos.

2. Marrel

Marrel Actief lid

10 sep 2014
    201
    1
    16
    Meid, ik herken dit helemaal.

In dec 2005 gestopt met de pil
    In mei 2007 pas voor het eerst ongesteld,
    Gemiddelde cyclussen 40-50 dagen. Na 2 pogingen was ik zwanger.

Na deze zwangerschap 1 jaar mirena en na het verwijderen op dag 50 eisprong en meteen zwanger....maar dat wachten op een ei! Zo geduldig moeten zijn.....

Na de geboorte van mijn zoon geen anticonceptie meer gebruikt bij mij. En 9 maanden na geboorte eerste cyclus: meestal 40-48 dagen met eisprong en luteale fase van 14-15 dagen.... Enkele keer 32 dagen maar dat is 2-3 keer geweest sinds 2011.

Toch ook nu weer vrijwel meteen zwanger.

Geen overgewicht, maar clomid doet geen f#ck..... 1 keer gebruikt.

Hiermee wil ik je een hart onder de riem steken....... Vaak moest ik 2 weken langer op mijn ei wachten dan mensen met een 'normale' cyclus en dat frustreerde me enorm..... Maar het kan dus helemaal goed komen!

3. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je zou accupunctuur kunnen proberen. Een vriendin van me heeft dat gedaan, omdat ze ook maar niet ongesteld werd. En dat heeft meteen geholpen.

Deel Deze Pagina