Ik maak me zorgen......wie weet raad?

Discussion in 'Zwangerschap' started by MelZoe, Oct 9, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

Feb 6, 2015
    2,136
    330
    83
    Female
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Dit is zwangerschap nummer 8,en zoals jullie in mijn onderschrift kunnen lezen heb ik 2 gezonde dochters.

Maar deze zwangerschap is er 1 vol onzekerheid en angst,ik geniet er ook niet echt van,het blijft onwerkelijk voor mij.

Sinds deze week heb ik last van bloedneuzen, heb ik 1 dag gehad waarbij mijn onderbroek de hele dag nat was van vocht ,maar zag geen afscheiding en ik weet vrij zeker dat ik niet de gehele dag door in mijn broek plas.
    Ook heb ik flinke pijn in mijn onderbuik gevoeld, maar ik hield mezelf voor dat dat wel bandenpijn zou zijn.
    Nu sinds 2 dagen verlies ik dikke slierten slijm die nog het meeste weg hebben van eiwit als je een ei doormidden breekt echt heel dik en als je het tussen de vingers hebt rekt het als een elastiekje.

Is er iemand hier die het herkend?
    Ik ga morgen de VK bellen maar ben benieuwd of iemand dit herkent als iets normaals.

2. Bebis

Bebis Actief lid

Mar 3, 2015
    189
    52
    28
    Ik herken het als iets normaals :) Maar bel voor de zekerheid toch je VK! Hoop dat zij je gerust kunnen stellen en je kan genieten van je verdere zwangerschap.

MelZoe likes this.
  3. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    2,899
    584
    113
    huismus
    Ik herken het ook echt als iets normaals. Maar zoals hier boven al gezegd werdt vertrouw je het niet dan moet je gewoon bellen.. maar de pijn die je beschrijft had/heb ik ook en ondertussen al 30 wk zwanger en slijmverlies ook lijkt nu ook weer erger te worden zelfs op dit moment en lig gewoon in bed en soms ook echt heel nat dat ik zeker weet dat ik het geen urine is...de bloedneuzen kan zijn omdat je dunnere vaten in je neus hebt lopen en je lichaam nu hard bezig is met extra bloed aanmaken en hard aan het werk voor je kleine... succes en gewoon bellen als je het niet vertrouwd

MelZoe likes this.
  4. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

Feb 6, 2015
    2,136
    330
    83
    Female
    Noord Holland
    Misschien raak ik die angst nooit meer kwijt gezien alle miskramen begonnen met slijmverlies.
    weliswaar met witte vlokjes toen, maar toch, die angst zit er zo diep in.
    Dit kleintje is echt onze laatste hoop

5. Bebis

Bebis Actief lid

Mar 3, 2015
    189
    52
    28
    Ik begrijp je helaas maar al te goed. Zelf heb ik ook 2 miskramen gehad. Over je lichaam heb je geen controle. Enige wat je kunt doen is proberen te vertrouwen en dag bij dag te leven. Dat doe ik nu nog steeds...
    Bel morgen je VK en vraag een extra consult aan. Zij zullen je gezien de eerdere miskramen vast willen geruststellen en je direct uitnodigen.

6. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

Feb 6, 2015
    2,136
    330
    83
    Female
    Noord Holland
    Ik kan vanmiddag terecht.

Bebis likes this.
  7. NdNk

NdNk Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    2,321
    1,421
    113
    Female
    Gelukkig dat je vanmiddag terecht kan.
    Hier bij 2e en 3e zwangerschap bekend met bloedverlies en slijm achtig etc.
    Ik denk gezien je geschiedenis de angst er altijd in blijft zitten.
    Toch lees ik dat je al 2 goede echo's hebt gehad. Ik hoop dat je je daar aan vast kunt houden en vertrouwen uit kan halen.
    Succes vanmiddag!

MelZoe likes this.
  8. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

Feb 6, 2015
    2,136
    330
    83
    Female
    Noord Holland
    De kleine vermaakt zich nog prima daarbinnen en ik heb ruim voldoende vruchtwater, dus de VK zegt dat zeer waarschijnlijk mijn hormonen een spelletje spelen door heel veel slijm aan te maken......:rolleyes: heb ik dat

Bebis likes this.
  9. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    2,899
    584
    113
    huismus
    Gelukkig dat de kleine het goed doet :thumup::D

MelZoe likes this.

Share This Page