derde langzamer???

Discussion in 'De bevalling' started by makey, Nov 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

derde bevaling langzamer/sneller als de 2de

1. sneller

2. langzamer

3. hetzelfde

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. makey

makey Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    1,999
    0
    0
    IK vroeg t me af of dat nu zo is, je leest best vaak dat nr 3 langzamer gaat dan nr 2

2. michele25

michele25 Fanatiek lid

Apr 5, 2010
    4,657
    1,778
    113
    Female
    lees ff mee, wel benieuwd.

3. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    1,871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    niet bij mij hoor mijn derde was er in 3.5 uurtjes eerst braken de vliezen vlak daarop heel heftige weeen al was heel snel kon het niet bevatten dat ze later al naast me lag en dat ik dacht oh ze is er al

4. liebrando

liebrando Niet meer actief

euh ja weet niet hoe ik dat moet zien.

ik ben bij de 2e smorgens om half 10 ingeleid met gel, voelde alleen maar harde buiken verder geen pijn. Om 13.00 kreeg ik ineens zomaar persdrang zat op 6cm zonder ook maar een pijntje te hebben gevoeld, voelde pas met de persdrang pijn en 1,5uur later 14.30 was meneer er. Dus voor mij gevoel heeft de bevalling maar 1,5uur geduurd.

me 3e is thuis bevallen in 3uurtjes lekker snel. Officieel als we het volgens het boekje moeten rekenen dan is de 3e wel me snelste geweest. Als jullie het nog snappen hahah......

5. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    De tweede is geboren in 50 minuten. Maar dat is nu niet een bevalling waar ik heel prettig op terug kijk.;)

De derde heb ik zo'n twee uurtjes over gedaan. Gewoon in het zh aangekomen met 10 cm ontsluiting en geen weeen voelen.:D Langer maar wel zo prettig.

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    De derde ging hier in een speer.

7. annamam

annamam Lid

Jun 30, 2009
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    de eerste kwam in 3 uur,
    tweede in 1 uur! was mij wel te snel, ik kon het echt niet bevatten!
    en de derde in 2 uur dus er mooi tussenin.

groetjes anna

8. michele25

michele25 Fanatiek lid

Apr 5, 2010
    4,657
    1,778
    113
    Female
    fijn dat er toch wel goede verhalen zijn erover..

hier mijn 1e in 8u 2e in 4u... dus wat zou nummer 3 brengen.. ben best benieuwd of madam meewerkt

9. speransa

speransa Actief lid

Oct 30, 2008
    333
    0
    16
    Amsterdam
    Bij mij was me derde er het snelst,8 uur ochtend weeen en 10 voor 14 smiddags geboren dus ong. 6 uurtjes over gedaan,me 1ste duurde wel 20 uur,van begin vliezen breken tot spoed ks.en me 2de duurde 22 uur:$

Hopelijk gaat deze nog sneller....;)

10. makey

makey Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    1,999
    0
    0
    oei oei nou dan hoop ik t ziekenhuis te halen als dan over t algemeen een derde nog sneller gaat
    mijn eerst was in 4uur geboren incl 70min uitdrijving en nr twee in 2uurtjes en ja nr 3 ben benieuwd!!!! dat word haaasten.

11. wuppie

wuppie Bekend lid

Jul 16, 2006
    621
    0
    0
    eerste, 6 uur
    tweede, krap 2 uur
    derde, 1 uur 8 minuten! (geen aanrader)

12. makey

makey Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    1,999
    0
    0
    wuppie nee dat kan ik me voorstellen ik merkte met de eerste dat t best snel ging aar anders en de tweede begone net als de eerste met breken van vliezen en meteen weeen en bij de tweede waren die al heel sterk en op het eind echt heel heivg vooral die persdrang niet normaal (achteraf bij de eerste dus geen persdrang gehad of in ieder geval nauwelijks.)

Ik ben dus zeer benieuwd hoe het nu gaat beginnen en of t een snelle word of wat rustiger we zien wel

Share This Page