Wauw zo veel suggesties, bedankt dames! We nemen ze vanavond even onder de loep. Volgende uitdaging, man en ik die het eens moeten worden.
Danique vind ik uiteraard leuk haha, maar vind heel dit lijstje leuk! Sara is wel erg populair. Bo is ook al unisex, dan zou ik nu niet gauw Renée kiezen. Hannah en demi geweldig!
Leuk, 3 meiden! Gefeliciteerd! Fleur, Bo en ... Nina Aniek Lieke Marie Janna Esmée Lian Jikke Daantje Tessa Nienke Ninthe Jente Elki Julia Guusje
Geen idee wat al de revue is gepasseerd, maar omdat Fleur 'bloem' betekent en Beau 'mooi' betekent (dus Bo ook vast ), heb ik de neiging om weer te kiezen voor een naam uit de natuur of iig. met een mooie betekenis Maar evengoed een divers lijstje voor je: Fleur, Bo en... Linde Lieve Jula Amber Minthe Menthe Jinthe Lenthe Marenthe Amber Jasmijn Iris Amanda Quirine Ziva Rhodé Esmeralda Guusje Fiona Iza Zinnia Nova Sterre Luna Monica Cato Mare Gwenda Julijn Imee Rivka Dafne/ Daphne Manou Manouk Joëlle Ophelia Philine Esmée/ Esmay Ilse Rosalie Diantha/ Dianthe Jade
Fleur, Bo en: … Sam Lola Sanna Linde Pleuni Liss Juul Nikki Nadie Nadine Rosan Rena Lily Oona Jonne Bella Wanda Mina
We zijn nu bijna een week verder en wil jullie even laten weten dat één naam écht met kop en schouders overal bovenuit steekt. Jullie waren goed op dreef want de namen die ik langs heb zien komen zijn zeker onze smaak (Jasmijn, Linde, Nikki, Sophie, Nina, Isa, enz.). Maar we zijn er dus uit. De naam hadden we ooit eerder in de top 3 maar was een beetje van onze radar geraakt, maar nu klopt het helemaal voor ons. Zo blij mee! Weer een zorg minder. Bedankt allemaal!
Ooh haha doosje ben ik. Hannah!! (Ik dacht dat ik het er met koeienletters bij had geschreven maar ben laatste dagen beetje van de WAP)