Derde miskraam en Myoom ontdekt....

Discussion in 'Miskraam' started by mieltje, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mieltje

mieltje Bekend lid

Jan 19, 2006
    913
    0
    0
    Hoi Tineke,
    Je hoeft je niet te verontschuldigen. Zo bedoelde ik het niet hoor! :D
    Ik vindt het ook wel fijn om even een break te hebben.
    Wat wel vervelend is dat ik mijn temperatuur nu rectaal moet bijhouden. Dat is best moeilijk en genant vindt ik. Vooral in deze kou. :oops:
    De gyn. wil mijn progesteronspiegel bepalen, vandaar!

2. Tineke

Tineke Actief lid

Nov 10, 2006
    269
    0
    0
    hahah mIeltje

Dat lijkt me dus ook helemaal niks.
    maar ja het is voor een goed doel he.

sterkte ermee.

liefs,
    Tineke

3. Batchie

Batchie Fanatiek lid

Apr 6, 2006
    1,002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Die mensen in het dijkzigt gaven me steeds maar weer het gevoel dat ik me aanstelde vandaar dat ik steeds niet wilde gaan, mijn vriend moest me er steeds heenslepen. Wanneer je voor hun dus niet meer interessant bent (in mijn geval dus de 32 weken) behandelen ze je dus zo. Geef mij dan maar het Icazia. Mijn moeder zei ook steeds kom naar den haag naar het rode kruis, mocht er wat gebeuren met de baby is het juliana kinderziekenhuis ook in de buurt. En mijn hele familie woonde daar, dus er kon steeds iemand komen met eten want het ziekenhuis eten ws ook niet te doen, rum rozijnen pudding leverworst vette kip allemaal dingen die je liever niet kan eten tijdens de zwangerschap. Maar helaas wilde mijn vriend niet dat ik daar naar toe ging want in zijn ogen was Dijkzigt het beste. Maar nu kijkt hij er ook anders tegenaan.

Tineke, volgens mij heeft iedereen die ooit eens in het westeinde gelegen heeft slechte ervaringen mt ze ;) Ik vind het leyenburg dan zelf een betere ziekenhuis alleen die hebben geen afdeling meer voor zwangeren en mensen die zwanger willen worden..

#mieltje, vervelend hoor zo je temp meten... ik vind het al zielig bij Vishesh laat staan bij mezelf.. Tijdens de zwangerschap kon ik niet tegen de smaak van parazetamol, kreeg toen ook zetpillen bah.. ben blij dat ik daar van af ben.. :oops:

4. mieltje

mieltje Bekend lid

Jan 19, 2006
    913
    0
    0
    Hoi Batchie,
    Ziekenhuiseten, ik moet er niet aan denken. Die geur al!
    Nee, ik ben gelukkig nooit meer opgenomen in een ziekenhuis sinds mijn 8 ste (forse longonsteking).
    Maar ik kan me voorstellen waar je over praat.
    Misschien is het kraamhotel in zestienhoven (rotterdam-overschie) de volgende keer iets voor jou. Natuurlijk als je bevalling ongecompliceerd verloopt. Daar mag je zelf je eten, drinken etc laten brengen. Ideaal!

5. Batchie

Batchie Fanatiek lid

Apr 6, 2006
    1,002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Ik mocht in dijkzicht ook gewoon eten hoor, dus als mijn vriend dan van werk kwam dan haalde hij wel eens wat.. heb zelfs 1 dag pizza gegeten daar. Vond het alleen wel vervelend dat als ik bijv roti had ineens al die verpleegsters langskwamen :(

6. mieltje

mieltje Bekend lid

Jan 19, 2006
    913
    0
    0
    ha ha wilden ze een stukje, zaten zeker te watertanden...

7. Tineke

Tineke Actief lid

Nov 10, 2006
    269
    0
    0
    hihihihi

en jij heel verlekkert eten en hun maar kwijlen
    hahaha

8. Jude

Jude Bekend lid

Nov 30, 2006
    654
    0
    0
    Mieltje,

Welk ziekenhuis ben je in Rotterdam? Als ik vragen mag? Ik persoonlijk ken het Dijkzigt niet, maar het Zuider staat wel heel goed aangeschreven en ik heb er zelf wel goede ervaringen mee.

Groeten,
    Jude.

9. mieltje

mieltje Bekend lid

Jan 19, 2006
    913
    0
    0
    Hoi Jude, Ik loop nu bij het Bronovo in Den haag.

10. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Jee meid, wat een narigheid :cry: Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat het snel weer de goede kant op gaat!
    XXX

Share This Page