Heel herkenbaar allemaal, ik ben ongeveer 1 1-2 maand geleden gecurretteerd voor mijn 2e miskraam . Nu is het afwachten op een normaal cyclus heb Primolut gekregen om het op gang te brengen maar wil niet echt lukken . Baal soms zo van heel het zwanger gebeuren . Iedereen om je heen wordt zomaar zwanger, soms baal ik echt.. Aan de andere kant ben ik ook wel blij dat we zwanger kunnen worden alleen blijft het niet zitten.. Nu krijg ik gelukkig een chronosomen en genetisch onderzoek om te kijken waar het aan ligt... Hopelijk worden mijn vragen snel beantwoord... dus meiden ik herken elke woord die je schrijft..echt...
Goh, heb zitten janken bij al jullie verhalen zeg....zo herkenbaar! Nou, je ziet het aan mijn onderschrift, 3x mis. Afgelopen maandag uitslagen gehad, alles was positief. Ik heb 13 buizen bloed moeten laten prikken en mijn vriend ook 2 voor het chromosomen-onderzoek, dus ze hebben echt alles onderzocht. Nu net als sommigen meiden hier ook weer zwanger, maar wat een angst,pfffff, ik zit er vandaag echt helemaal doorheen zeg! Ik hou me vast aan de posi verhalen van jullie, eens zal er een klein dootje rondhuppelen! Meiden, thanks voor jullie verhalen en heel veel geluk!