Hallo, Wij twijfelen over de naam Guinevere. Wat vinden jullie van die naam? Ik hoor het graag. Liefs, Minnie
Ja klopt. Maar volgens mij weten weinig mensen dat. Als je de film gezien hebt denk je er denk ik heel anders over. Wij vinden het een mooie naam, maar ik zou het niet leuk vinden als iedereen straks zegt; HOE?? Gui-ne-ve-re??
De kleine van een vriendin van me heet Quenniffer lijkt er dus wel op Niet mijn smaak maar gelukkig hebben we allemaal een andere voorkeur
Ik val al over de uitspraak....als ik iemand met die naam zou moeten roepen of aanspreken met de naam had ik dat niet gedaan. Zou niet weten hoe ik het uit moest spreken t doet mij denken aan een plaatst in frankrijk. Ik zou zeggen: sjunevere ofzo.
Ik vind het klinken alsof je Jennifer uitspreekt, maar dan met spraakgebrek... Daarbij vind ik het een veel te ingewikkelde naam
Hier waren we al bang voor.... Het is een prachtige naam, maar niet erg praktisch. We zijn het er over eens dat we verder moeten gaan zoeken. Bedankt meiden!
ik heb een vriendini die heet geunevieve dat vind ik wel een moooie naam we noemen haar vaan op zijn duits shöne
Guinevere (ik zou het uitspreken als kwieneveer) wel bijzonder, maar misschien iets te. Genevieve (zou ik uitspreken als '(d)zjennevief') vind ik wel heel mooi en een stuk praktischer. Misschien nog een idee?
Ik vind het niet too much, maar kan me voorstellen dat veel mensen wel vallen over de uitspraak. Ik vind het ook wel een romantische naam. De optie van Staffie84 vind ik wel een goede trouwens!!
ik zou het als 2e naam doen, of inderdaad een kortere roepnaam. Want ik vind de naam wel érg mooi, maar ook wat te moeilijk.