Nine vind ik heel leuk....Nina ook maar zie ik een kattekop voor me. Enige nadeel van nine is dat het eruit ziet als 9. Mischien Nyne?
Ja he. Zie alleen dan een blond kindje met blauwe oogjes voor me. En dat zal die van mij nooit worden, aangezien we een half chineesje krijgen hahaha.
Nina! erg leuk, het is dat mijn oudste al Mila heet, en we dat te veel vonden lijken. zeker voor een half chinees kindje vind ik het erg leuk, lekker stoer ook! Nine ben ik ook bang dat dat snel als 9 gezien word.
haha, ik zag het ook net pas. hoe dan ook, voor een half chineesje, blonde haartjes of paars, vind het een super leuke naam! *mijn baby born heette ook zo*
Ik zeg Nina! Leuke, vlotte naam! Nine wordt negen op z'n engels en vind ik een beetje dufjes klinken..
Nine! Superleuke naam! Ben zelf helemaal niet van de namen eindigen op een -a- omdat dat hier in het noorden nogal boers uitgesproken wordt Maar vind Nina ook een heel ander soort naam en ook gewoon niet zo mooi.. Nine stond bij ons op het lijstje maar lijkt teveel op de naam van onze dochter Lune.. allebei -ne- klank op het eind, dus wij gaan nu ws voor Ninte
Ik ga voor een optie die er niet bij staat, Niene. Ik vind qua uitspraak Nine mooier dan Nina, maar ik lees Nine als 9 op z'n engels, dus Niene. Succes!