Onze twee oudste dochters hebben 3 namen, waarvan de middelste de roepnaam is. Bij onze derde willen we dit vast houden en ook weer 3 namen doen, maar de derde naam is nogal lastig. We hebben na heel lang twijfelen en zoeken de volgende twee combinaties: Dawn Emilia Louisa Dawn Emilia Soraya Welke van de twee klinkt het mooist?
Was idd ook het eerste waar ik naar keek, de initialen. DEL zou ik persoonlijk nooooooooooooooooooit doen.
Ik vind 'Dawn Emilia Louisa' mooier! Maar D.E.L. is dan inderdaad weer niet alles...de eerste en derde naam omdraaien geen optie?
Tja maar zo kan je toch altijd wel iets maken van initialen? Ik let daar eigenlijk niet zo op. Alhoewel moet niet w.c. zijn of zo
Vind dat het allebei goed kan!! Als ik dan echt een voorkeur moet geven dan is mijn eerste ingeving Dawn Emilia Louise.
ik vind Louisa het mooist... Maar zou ook een oplossing zoeken voor de voorletters. Wij hebben zelf de voor + achternaam (2 voornamen), E.L - dus de roepnaam mocht voor ons ook niet beginnen met een D . Dat wisten we dus bij voorbaat al. Nu is het een K geworden.. uiteindelijk. K.E.L vind ik oke
Hoi! Ik zou gaan voor Dawn Emilia Soraya, ik vind Louisa teveel gezocht bij Emilia. Soraya klinkt net anders dan Emilia. En daarnaast ben ik het eens met andere meiden dat de initialen DEL wel eens vervelend kunnen uitpakken later voor haar. Succes met de keuze!
Dawn Emilia Louisa vind ik het mooiste klinken, maar gezien de initialen zou ik toch voor Soraya gaan..