Ik maak altijd cheesecake, carrotcake, En wil nu een keer wat anders maken wat echt lekker is…. wat is jullie favoriete taart recept??
https://www.culy.nl/recepten/supersimpele-bokkenpootjestaart-met-advocaat/ Deze ga dit weekend weer maken.
Hazelnoot-meringue Chocolade(truffel)taart (rutgerbakt) Rabarber-aardbei crumble taart (ottolenghi) Oreo taart (laura’s bakery) Lemon meringue Chocolademousse-schuimtaart Cappuccinotaart En cheesecakes zijn altijd goed, kan je ook onwijs mee variëren. Pfff ik kan eigenlijk niet kiezen. Er zijn zoveel lekkere recepten!
Simpele spongecake (eieren,suiker en meel mengen) en crème van gecondenseerde melk (gekookt is nog lekkerder) opgeklopt met boter. Go to taart bij ons, al is het wel een caloriebom, maar oh zo lekker.
Ik ga voor de rabarber aardbei crumble taart!!!! Mits rabarber nog te koop is bij de ah? Nog nooit gekocht… Tips voor deze taart of gewoon recept volgen braafjes?
Klinkt lekker, maar rabarber tijd is tot midzomernacht, dus ben benieuwd of ze dan nu nog hebben. (Niet zo vers van t land meer dan). Ik maak ook wel aardbei rabarber flappen soms. Ook lekker En ananas kwarktaart
OT: Toch maak ik het liefste een appeltaart maar dan iets anders. Als ik de vorm bedekt heb met deeg, giet ik tot 1/3 dikke custard (ja poeder mengen met volle melk) in de vorm en bedek hem dan met het appelmengsel en top af met deegrolletjes. Iedereen vindt dat smeuïge zo lekker in die taart en hoeft dan ook geen slagroom meer. Bijna iedereen dan. IK daarentegen, toef dat stuk lekker af met een flinke dot hoor
Italiaanse citroentaart. Witte chocolade taart met bodem van bastogne koekjes en bosvruchten op de bovenkant. Sinterklaas taart (cheesecake met kruidnoten, speculaas en salted caramel).
Deze taart voor mijn dochter haar 4e verjaardag. Vulling van witte chocolade ganache en verse frambozen. echt super lekkere luchtige taart geworden. Dochtertje was dolgelukkig.
Lievelings taart is toch wel de klassieke appeltaart liefste een appel kruimel. Ik zoek wel nog een lekker recept voor kwarktaart. Zoon wil doe zelf maken. Ik mag assisteren