Hallo allemaal, Ik zit nu in mijn derde ronde clomid 150mg. De eerste ronde had ik een cyclus van 33 dagen, tweede ronde 34 dagen. Nu zit ik inmiddels op cyclusdag 36 en ben niet ongesteld en zwangerschapstest is negatief. Ik heb helemaal geen symptomen die erop duiden dat ik zwanger ben. Wel dat ik ongesteld moet worden (puistjes op mijn gezicht en soms buikkrampen). Ik ben gewoon erg bang dat clomid deze maand niet aangeslagen heeft, zou dit kunnen? Wie heeft dit wel eens meegemaakt?
Hoi! Ik heb de 1e ronde clomid er op zitten. (50mg) en zit op dag 33 nu. Ik vond dat al wel weer lang...... maar jij werd dus ook pas na ruim 30 dagen ongesteld........ Ik heb wel eens gelezen dat Clomid niet aanslaat, ook niet in een hogere dosering. Maar, uit eigen ervaring kan ik je dat niet vertellen. Toch succes!! PS waarom kreeg jij gelijk 150 mg?
Nee ik heb eerst 50mg en 100mg gehad maar deze sloegen niet aan. Nu zit ik in de derde ronde met 150mg clomid, deze sloeg wel meteen aan.
t zou kunnen dat je lichaam een eisprong heeft overgeslagen.. alleen snap ik dan niet dat je niet ongie word.. misschien moet je morgen eens contact op nemen met je behandelend arts?
Ja ik ga morgen sowiezo even bellen idd. Maar ik vraag me af of het dus kan dat clomid twee rondes aanslaat en dan ineens niet meer...?
Hoi! Bij mij sloegen 50 en 100 mg ook niet aan, zit nu op dag 18 van de eerste ronde met 150, maar voel helemaal niks dus ik denk dat het ook nu weer niet heeft aangeslagen. Had jij bij 50 en 100 wel een eitje, of helemaal niets?
hoi hoi, Bij mij deed 50 en 100 mg niets. 150 mg gaf me 1 goed groot ei op dag 10 van de cycles. Alleen mijn baarmoederslijmvlies was te dun. Dus uiteindelijk deze kuur afgebroken met provera. Nu ben ik begonnen met het spuiten van menopur Groetjes