Vruchtwater of wat anders?

Discussion in 'De bevalling' started by Hope19, Nov 26, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hope19

Hope19 Bekend lid

Sep 23, 2016
    503
    86
    28
    Female
    's-Hertogenbosch
    Hoi hoi,

Ik ben zojuist toen ik op de bank ging liggen wat vocht verloren. Het voelde als een luchtbel van onderen. Bij het naar de wc gaan merkte ik dat mijn onderbroek vochtig was en mijn maillot voelt ook helemaal vochtig/klam. Het ruikt niet naar urine, maar ook niet zoet. Moet ik hier iets mee of zal het wel los lopen?

2. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

Nov 3, 2015
    933
    585
    93
    Ik zou even op je hand hand blazen om te kijken wat er dan gebeurd. Blaas je en voel je tegelijkertijd wat lopen dan zal het waarschijnlijk vruchtwater zijn. Al wordt de afscheiding verder in de zwangerschap ook heel erg waterig. Mocht je het niet vertrouwen even contact opnemen met je VK!

3. Pluis90

Pluis90 Lid

Dec 14, 2016
    78
    9
    8
    Female
    Ik zou voor de zekerheid je vk even bellen en tot die tijd even blijven liggen. Zoals je het omschrijft klinkt het niet als gebroken vliezen, maar daar kom je toch samen met je vk beter achter dan op het forum.
    Hoop dat je gerustgesteld kan worden :thumup:

4. cinniz

cinniz Actief lid

Jul 19, 2011
    365
    45
    28
    Als ik naar je termijn kijk even je vk bellen!
    Ik had bij de 2de ook een hoge vliesscheur dus was gewoon gaan slapen want dacht ook urine of afscheiding maar volgende dag na 2x een nat broekje toch maar gebeld.
    Als ik op mn hand blies kwam er niets uit maar als die kleine goed bewoog wel heel minimaal.

5. Hope19

Hope19 Bekend lid

Sep 23, 2016
    503
    86
    28
    Female
    's-Hertogenbosch
    Update: ben gisterenavond in het ziekenhuis opgenomen. Het bleken inderdaad gebroken vliezen....
    Baal ontzettend, er is nog geen weeenactiviteit, maar mag niet meer weg tot uiterlijk 37 weken..
    Dan gaan ze hem halen als die er nog niet is.

Zag dit echt niet aankomen, voelde me helemaal toppie...maarja tis niet anders!

6. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

Jun 1, 2017
    1,352
    1,926
    113
    Female
    Heh balen, succes! Goed dat je contact op hebt genomen. Hopelijk blijft hij nog lekker een tijd zitten.

7. Pluis90

Pluis90 Lid

Dec 14, 2016
    78
    9
    8
    Female
    Balen, maar goed dat je toch gebeld hebt. Zo zie je maar! Zet ‘m op de komende weken.

8. cinniz

cinniz Actief lid

Jul 19, 2011
    365
    45
    28
    Nou indd goed dat je gebeld hebt!
    Sterkte de aankomende weekjes.

9. blondje1987

blondje1987 Actief lid

Jan 7, 2014
    128
    3
    18
    Female
    Provincie utrecht
    Hoi,
    Mij gebeurde 3,5 jaar geleden hetzelfde.. Ik ben uiteindelijk bevallen van een grote sterke zoon met 35+5 die alleen moeite had met het wakker worden om te drinken en dan genoeg te drinken. Als ik het goed zie, dan ben jij ook al bevallen, gefeliciteerd dan!

Mijn zoon mocht op dag 7 op mijn kamer en op dag 8 mochten we samen naar huis. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.

Share This Page