Mijn lichaam is eerst begonnen met vet opslaan .. Kwam in het begin ook heel veel aan. Nu 35 weken en al 20 kilo erbij! Kan mij nu niet meer zoveel schelen.. Gaat er vanzelf weer af hoor, mischien dat ik er even iets meer voor moet bewegen maar wat maakt het uit.
Ik opende deze topic puur en alleen uit interesse. Hey is geen obsessie en ik wil ook niet afvallen ofso. Ik was alleen benieuwd of je nog veel aankomt op het eind ondanks dat je normaal eet zoals gewoonlijk. Ik vind ook niet normaal hoor dat sommige mensen afvallen als ze zwanger zijn.
Dat is netjes, ben je toen bewust gezonder gaan eten of gewoon hetzelfde. Ik hou wel van zoetigheid op zn tijd daarom.
Hahaha we hebben wel veel gemeen he! Ik begon met 42, ging eerst terug naar 40 en nu zit ik op precies 47
Nee, hetzelfde eigenlijk. Was wel minder streng voor mezelf dan voor mijn zwangerschap... Zo heb ik in de eerste paar weken een kroketten tik gehad . Ik gaf er gewoon aan toe, maar zorgde wel dat ik het verder netjes hield. Je hoeft de zoetigheid zeker niet te laten, maar alles met mate.
Helemaal mee eens. Zelf was ik ook ruim 20 kilo aangekomen en binnen het 1e jaar alles er weer af! En dan heb ik echt geen extreme dingen gedaan.
Netjes toch denk eerlijk gezegt Als dun zijn onze bouw is we waarschijnlijk weer terug bij ons oude gewicht zijn zonder er iets voor te doen
Ik heb een week of twee voor het laatste op de Weegschaal gestaan, ik probeer gewoon fatsoenlijk te eten, het snaaien een beetje te beperken en ik let een beetje op dat ik niet ineens op alle plekken 'dik' word. Zoals armen, benen, gezicht, enzo, m'n buik groeit behoorlijk dus ik moet wel aangekomen zijn haha. Maar wil vooral graag gezond zwanger zijn, zonder onnodig veel aan te komen door te veel slecht eten! Want dat is echt niet nodig voor de baby! Rond de 15 kg is normaal, dus prima, maar 25-30 kilo omdat ik 9 maanden patat en chocola heb lopen vreten, is niet gezond voor mij en voor de baby, dus niet nodig naar mijn mening.
Ik eet best wel veel zoetigheid en eet ook wel vaak een patatje als ik in de stad ben ofso. Ik heb daar gewoon enorm trek in maar ik wil natuurlijk niet overdreven veel aankomen haha. Tot nu toe blijf ik op 10 kilo..
Ik ben de 1e 10 weken het meest aangekomen! Dat was zo ongeveer 5 kg en ik dacht hellupp als dit zo door gaat haha. Niet dat ik er zo mee zat hoor Sindsdien nog 3,4 kg aangekomen, terwijl ik best wel een 'toeter' aan het krijgen ben en ik ook best weleens snaai Al zou ik iedere week nog 1 kg aankomen is er nog niks mis mee! Maar zoals eerder genoemd, op een gegeven moment kan je niet zoveel eten meer op. Ons kleine ventje ligt al met zijn hoofdje beneden en zit dus flink met zijn voetjes in mijn maag te trappelen