Derde trimester en zooo misselijk...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lorelei77, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lorelei77

Lorelei77 Lid

21 apr 2008
    46
    0
    0
    Hallo,

Ik ben sinds ongeveer het begin van mijn derde trimester zo idioot misselijk... Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Of moet ik dit melden bij mijn gyn?

Af en toe moet ik ook overgeven, iets wat ik in de eerste drie maanden niet eens gedaan heb! En toen was ik ook misselijk, ja.

Ben erg benieuwd!

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Als je het zelf niet vertrouwd kan je altijd de gyn bellen. Je kan beter te vaak bellen dan te weinig zeg ik altijd.

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ja gewoon even bellen hoor, en zo te zien (je bent 35 weken zwanger) loop je er dan ook al een hele tijd mee, wie weet hebben ze er wat voor of kan je even voor controle komen.

4. Stresskip007

Stresskip007 Actief lid

23 jun 2008
    154
    0
    0
    Dordrecht
    Ik heb er sinds gister ook weer last van :(
    Ook verschrikkelijk last van brandend maagzuur terwijl de baby al ingedaald is..
    Dacht er eindelijk van af te zijn..:(

5. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik begin er ook weer last van te krijgen. Vanmorgen moest ik ook bijna weer overgeven. En dan dat maagzuur, bah!

Maar mijn maag/darmstelsel is zowiezo helemaal van de kaart. Bij jullie dan?
    Bij het minste of geringste iets andere eten heb ik diaree.

Daarbij komen de hormoontjes ook weer een stuk heviger naar boven sinds een paar weken, en huil ik sneller. Ben sneller van de kaart door iets kleins. Leun sterker dan ooit op mijn vriend.
    Nog even, maar die laatste loodjes....pffff :rolleyes:

6. Lorelei77

Lorelei77 Lid

21 apr 2008
    46
    0
    0
    Bedankt voor de antwoorden. Ik dacht eerst dat het misschien maagzuur was, maar daar heb ik eigenlijk vrijwel geen last van.

Woensdag moet ik weer voor controle - ik zal het daar eens vragen. Het lijkt er gelukkig wel op dat ik niet de enige ben, al hoor ik bij de meesten toch wel maagzuur als oorzaak. Hm. Overigens zijn ook hier de darmpjes nogal de weg kwijt, maar da's al mijn hele zwangerschap.

Hoe dan ook: tips zijn welkom! :)

7. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Hoi Lorelei, Heb je het nog gevraagd op controle?
    Ik heb vandaag ook weer overgegeven... ben weer erger misselijk aan het worden. Bah!
    Ik heb wel een hoge bloeddruk...Daar kan het ook verband mee houden.

8. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Hi Lorelei,

Hier ook steeds terugkerende misselijkheid. Gelukkig niet zo erg als in het eerste trimester, want toen kon ik bijna niet meer eten en ben opgenomen geweest. Ik hoef nu ook gelukkig niet over te geven, maar het is zoooo irritant dat constante misselijke gevoel.

Sinds 19 weken was ik er vanaf, tussen 24-28 weken weer af en toe last van en nu begint t weer...

Ik heb medicijnen tegen het maagzuur en daarnaast ook heel veel maagklachten erbij gekregen, maar dat staat los van de misselijkheid.
    Die voelt 'gewoon' hormonaal...

9. Lorelei77

Lorelei77 Lid

21 apr 2008
    46
    0
    0
    Hoi allemaal,

Nou, misselijk ben ik nog steeds maar wat het is weet ik nog steeds niet. Wel 'mocht' ik woensdag meteen in het ziekenhuis blijven omdat mijn bloeddruk plotseling erg hoog was. Gelukkig is die inmiddels weer normaal en mocht ik weer naar huis, maar wat er nu precies aan de hand is? Ik moet nu iig goed in de gaten houden dat ik niet ook nog heftige hoofdpijn enzo krijg, anders terugkomen. En sowieso maandag alweer op controle. Ik ben ook nogal verkouden, misschien dat dat ermee te maken heeft.

Maar goed, beeb gedraagt zich voorbeeldig intussen. Trekt zich niets aan van mama's gerommel!

10. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Wat gek, ik woensdag hetzelfde. Ik heb maar 3 uur met allerlei onderzoeken in het ziekenhuis gezeten, maar ook een te hoge bloeddruk.....
    Woensdag weer terug.

Deel Deze Pagina