Help; licht bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Oki, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oki

Oki Lid

21 nov 2008
    16
    0
    0
    Hoi!

weet sinds vorige week dat ik zwanger ben. heb sinds vanochtend licht, slijmerig rood bloedverlies. Heb ook het gevoel dat het 'loopt'. Dat doet het niet, maar zo voelt het wel. Borsten zijn nog supergevoelig. Had ook een duidelijk positieve test. Herkent een van jullie dit?

Groetjes Odet

*edit moderator: topic verplaatst*

2. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Dit kan gewoon innestellingsbloed zijn. Het heeft geen zin om je zorgen te maken. Gewoon afwachten en er vanuit gaan dat het wel goed zit. Sterkte maar vooral niet teveel nadenken ;)

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

je hoeft je geen zorgen te maken. Hou het in de gaten. Als je krampen krijgt erbij zou ik even de evrloskundige bellen. Zoals hierboven al is genoemd het is waarshijnlijk de innestelingsbloeding. Sommige mensen hebben dat wel sommige niet.

4. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    is dit toevallig de week dat je normaal je ongi zou hebben?
    dan zou ik me er geen zorgen over maken zolang je geen krampen hebt en zolang het helder bloed is.

5. Oki

Oki Lid

21 nov 2008
    16
    0
    0
    hoi!

kan deze innstellingsbloeding nu nog plaatsvinden? ik dacht dat dat eerder in je cyclus plaatsvindt. Ik had afgelopen woensdag ongesteld moeten worden.

Ik heb ook het gevoel dat ik een 'bobbel' links van mijn navel heb, gevoel als ik er op druk. Kunnen dit mijn darmen zijn? Rechts nergens last van.

groetjes Odet

ps: bedankt voor de reacties tot zover.

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Volgens mij wel. Iemand die het zeker weet?

Zie trouwens dat je morgen naar de verloskundige mag voor een eerste echo! Spannend meid!

Kun je dan gelijk je onzekerheid uitspreken en kan ze kijken hoe het is.

laat je het even horen hoe het was :D

7. Oki

Oki Lid

21 nov 2008
    16
    0
    0
    We hebben een dochter van bijna 3 en ik heb vorig jaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad; heb daarom 2 wkn in het UMC Radboud in Nijmegen gelegen. Vandaar dat ik nu behoorlijk nerveus ben en ik bij de gyn een vroege echo krijg.

Duimen!

8. Oki

Oki Lid

21 nov 2008
    16
    0
    0
    vanochtend echo gehad en het vruchtzakje zit in de baarmoeder! dat is al een heel goed begin. ze kon ook een klein zakje zien. Volgende week weer een echo. Heb nog wel last van afscheiding. Nu maar afwachten en hopen dat alles goed blijft gaan!

9. Niet meer actief

Hoi,

Ik had gisteren m`n nod en ben vandaag "ongi" geworden.
    Nou voor mijn gevoel is het dat niet maar ja ik bloed.
    Nu had ik afgelopen dinsdag getest en dat was negatief.
    Ik helder schoon bloed ja ook beetje bruin en ook beetje helder ja hoe leg je dat uit, wat ik verlies zonder wat rare stolsels of zo erin.
    Nu voel ik ook altijd de bmm en die is bij m`n vorige ongi`s altijd laag en open.
    Nu heb ik gevoelt en hij is juist heel hoog hard en eigenlijk dicht.
    Kan het zijn dat je toch zo rond je nod bloed verliest en dat je denkt dat je ongi bent geworden?
    Hoeveel bloed mag je dan eigenlijk verliezen als dat het geval is.
    Ik ben al enkele daagjes misselijk en m`n borsten en vooral tepels zijn zo pijnlijk.
    Ik ben nu dus heel onzeker.
    Als ik nu geen stolsels verlies, zou het dan nog kunnen dat ik zwanger ben?

Groetjes

10. Oki

Oki Lid

21 nov 2008
    16
    0
    0
    Hoi!

ik had licht roze/bruin met afvegen na toiletbezoek (sorry klinkt niet zo fris). Volgens de gyn kon dit ook een innestellingsbloeding zijn. Doe over een paar dagen nog een test. Erg he, die onzekerheid.

gr Odet

11. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik had met 6, 9 en 12 weken bij mn 2e licht rozige zooi.
    Was ook innesteling zei ze, omdat een placenta ook verder groeit rond de 9wk en voor bloedinkjes kan zorgen.

12. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Hoi allemaal,

Ik ben nu 5 weken zwanger, en vanmorgen had ik bij het vegen een klein beetje bruinverlies met afvegen. Ben vreselijk geschrokken. Het wordt alleen erger, ik heb nu ook wat in mijn onderbroek gelekt en zie het in mijn urine (sorry). Ook heb ik het idee dat het helderder rood wordt (het is nog niet echt rood).
    Ik ben zo vreselijk bang dat het misgaat. Ik kan over 2 uurtjes terecht bij de huisartsenpost, maar daar kunnen ze volgens mij geen echo maken.

Wat nu.....

13. kristal

kristal Lid

22 jul 2008
    78
    0
    0
    leidinggevende bij een schoonmaakbedrijf
    rotterdam
    hoi duveltje

Maak je je niet al te druk, je bent pas 5 weken zwanger,
    helpt het als ik je zeg dat ik dat licht/bruin bloed verlies soms ook zo rood dat ik dacht oke nu is het afgelopen ook heb gehad en dan wel tot mn 13 weken.... heb me suf zorgen gemaakt al die tijd nou meid hij zit er nog steeds en het gaat uitstekent met de baby,wat ik bedoel met dat je nog 5 weekies bent is dat het nog zo pril is en alles daar nog zn weRk moet doen.
    Dus geniet van je zwangerschap, en natuurlijk als je het helemaal niet vertrouwt gewoon de verloskundige of de huisarts bellen.
    succes jasmine

14. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Hoi Jasmine,

Tja, ik moet de natuur gewoon haar gang laten gaan, maar ondertussen is het zo moeilijk! Ben heel blij dat het bij jou wel goed is gegaan. 13 weken....pfoe. Wat een onzekerheid zeg!
    Tegelijkertijd is hem dat nou juist; je leest over bloedverlies bijna net zoveel verhalen dat het goed ging als dat het fout ging. Volgens de vk is het ook echt fifty-fifty...
    Vanmorgen heb ik nog wel een positieve zwangerschapstest gedaan, maar volgens mij zegt dat niet zo veel. Hopenlijk heb ik snel duidelijkheid.

Liefs Duveltje

15. Matulessys

24 nov 2008
    22
    0
    0
    Groepsleiding Justitiele jeugd Inrichting
    Hey meid wat een stress!
    Ben heel benieuwd wat ze bij de huisartsenpost zeggen. Hoop dat ze je een beetje kunnen geruststellen. ;)
    Heb zelf in de vierde week ook twee keer licht bruine afscheiding gehad. Heb lopen stressen als een gek. De vk vertelde dat ik moest terug bellen als het echt rood werd. Dit is dus niet meer het geval geweest(gelukkig).

Heel veel sterkte!

16. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    hoi Matulessys

Gelukkig heeft het bij jou niet doorgezet! Ik ben net weer naar de wc geweest (nog nooit zo vaak gegaan...) en heb het idee dat het weer minder en bruiniger is.

Ik word echt heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees.

Vandaag zouden we het mijn schoonouders trouwens gaan vertellen. Mijn eigen ouders weten al dat ik zwanger ben, dus we "moeten" het mijn schoonouders ook echt vertellen. Hoe doe je dat nou weer....ben zwanger, maar misschien ook weer niet.... lastig!

17. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    ik had toen ik net 7 weken was ook licht bloed verlies... Bij mij werd het met de dag meer. ik heb de gyn gebeld en die zeiden dat het niet erg hoefde te zijn en als het woensdag niet over was (het begon op vrijdag en ik belde zondag) moest ik bellen.. Maandags was het weer meer geworden met stolseltjes erin dus heb de gyn weer gebeld. Kon gelijk komen en bij de echo bleek het mis te zijn :( het vruchtje leefde niet meer... de donderdag erna is het eraf gekomen...

Als je je zorgen maakt gewoon je vk of gyn bellen... ze zijn ervoor..

Sterkte en ik hoop dat je gerustgesteld word en dat alles goed komt...

Liefs Desiree

18. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Lieve Desiree,

Wat naar dat je een mk hebt gehad.
    Ik hoop voor je dat het de volgende keer wel goed blijft gaan!

Liefs Duveltje

19. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Ik heb net weer een zwangerschapstest gedaan met streepjes (die ik vanmorgen heb gedaan was een digitale) om te kijken of de streep lichter zou zijn geworden (teken van minder HCG in bloed, dus wellicht toch een miskraam?). De test streep is alleen juist veel duidelijker geworden dan de laatste die ik heb gedaan (9 dagen geleden)...

Geeft me toch weer hoop, bloeden is ook redelijk weg nu....

20. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Ben net bij de huisartsenpost geweest en heb inderdaad geen echo gehad (=te vroeg), maar wel een inwendig onderzoek. Daarbij zag de arts dat de baarmoedermond volledig gesloten was en het bloed wat ze zag was alleen oud bloed! De arts was dus voorzichtig optimistisch! Wij dus ook!

Tovh is de vrees nog niet helemaal verdwenen, ik ben ook zo een angstige miep....

Liefs Duveltje

Deel Deze Pagina