Hi girls, Ik heb de afgelopen 2 dagen tijdens mijn slaap een orgasme gehad. Helemaal prima verder, ware het niet dat die regio bij mij soms uitmond tot baarmoederkramp (en dit dus midden in de nacht spontaan kwam opzetten; alsof zwangere vrouwen helemaal geen plezier meer mogen hebben :x !) Nu weet ik dat de boel 'gevoeliger' is daaronder, maar hoor ik dat voornamelijk vrouwen uit het eerste trimester zeggen. Ik ben benieuwd of er meer vrouwen dit ervaren in hun laatste zwangerschapsweken. Dus, vertel??? Extra note: ons seksleven is verder nog prima en vrijwel dagelijks aanwezig, dus het ligt niet aan een gebrek of iets, mocht iemand die indruk hebben.
hahaha grappig dat je nog even uitlegd dat jullie een goed seks leven hebben.. tjhaah ik had ook regelmatig kramp na een orgasme in het derde en vierde trimester. Ik had zelf het idee dat dat kwam omdat er gewoon veel meer druk op stond..
Hmm in je slaap, heb ik nog nooit ervaren Vond de boel down under de gehele zwangerschap gevoeliger, dus zeker niet alleen tijdens het eerste trimester.. Herken wel de harde buiken in het laatste trimester tijdens een orgasme. Is idd vervelend!
Stiekem ff gelachen bij de zin 'in het derde en vierde trimester'. Hopelijk was je toch echt 'maar' 9 maanden zwanger en niet een jaar
Dat kwam omdat ik mijn vent zo'n 10x heb moeten overtuigen vanochtend (en gisterochtend) dat het niet aan hem lag en dat ik ECHT NIKS TEKORT KOM wanneer ik in mijn slaap een orgasme krijg zonder wat ook te doen. Ik dacht; voordat ik die discussie hier ook moet voeren - kop ik hem er alvast in! Hahahahaha. Die krampen komen bij mij over het algemeen wanneer ik 'rustig aan' opgebouwd heb en uitgebreid aan voorspel heb gedaan - en dus ook nu 's nachts. Wanneer het een vluggertje is, heb ik gelukkig nergens last van.
Ik heb vanaf tweede trimester ook last van harde buiken na orgasme! Heb het er voor over zolang er verder niets in gang schiet! En heb dat soms ook orgasme tijdens slaap...... en kom ook niets tekort!
Oh beter! Dan ben ik in ieder geval niet de enige die daar 'last' (je snapt wat ik bedoel) aan ondervind. Ik vind het nogal vreemd. Maar ik heb er wel 2x minder voor uit bed gehoeven om te plassen Heck yeah!
ik heb het nu en dan ook in mijn slaap. ook al vóór ik zwanger was trouwens. ik heb al last van mijn buik nog vóórdat ik uberhaupt een orgasme heb gehad, dus ik begin er meestal al niet eens meer aan... maar ja, dan gebeurt het dus 's nachts...hihi!
Ja hier ook beide zwangerschappen gehad. Na de eerste bevalling ben ik zelfs tijdens de afwas spontaan klaargekomen. Jeetje wat bizar was dat! Maar goed liever zo dan nooit kunnen klaarkomen
Hihi ik dacht altijd dat ik het droomde maar dat het gewoon reuze echt voelde, een orgasme tijdens slapen... Maar dat gebeurd dus echt. Nice. Hier is ook alles gevoeliger, nog steeds. En ook helaas harde buiken/krampen na orgasme.
Ik krijg ook harde buiken na een orgasme. Schijnt heel normaal te zijn... Maar ik vind het toch niet echt prettig! Mijn libido is trouwens echt in de ijskast gaan zitten... Zal wel weer goedkomen, toch?? Orgasmes tijdens de afwas hoeft van mij nu ook weer niet, maar gewoon lekker vrijen met mijn ventje
Libido hier is ook niet heel hoog. Wil soms op zich wel, maar ben vaak te moe. Denk ook dat we er gewoon tijd voor moeten nemen. Maar elke keer als we het dan doen denk ik hmmm dit moeten we echt vaker doen.
Hmmm, libido is hier wel een stuk minder dan voorheen, maar nog steeds genoeg voor dagelijks plezier, om het maar even zo te zeggen. Na 2 dagen 's nachts 'last' te hebben gehad, hebben we gisteravond maar flink gesport met zijn tweeën en vannacht niks gehad.
Hier ook harde buiken na orgasme, meestal helpt het om dan op mijn zij te draaien, dan ontspant het weer.
nog niet meegemaakt Hier is het seksleven al gestopt na het maken van ons meisje (vriend moest kort erna naar het buitenland, echt chance gehad dat het raak was!, en door de miskraam zeiden ze dat we best de eerste weken niets deden.. die angst is goed blijven zitten dus mijne vriend kan kin kloppen ).. al dat ik door mijn probleem zwangerschap ook niet echt veel zin heb ook niet
Ooooh herkenbaar. Hier ook meerdere malen een orgasme gehad tijdens mijn slaap. En dat voelde lekker!!!! Maar niks tegen vriendlief gezegd hihi
Dan moet ik toch echt vragen hoe hoog jouw libido is zonder dat je zwanger bent haha Hier geen s.ex gehad tijdens zwangerschap dus kan je niet helpen.
Hier ook echt een rotgevoel. En het ergste is nog dat orgasme soms niet meer wil stoppen(hoezo overgevoelig down under?!). Ik vind er op moment niks meer aan, kunnen het niet meer doen zoals voor zwangerschap. Libido staat nog niet in ijskast, maar ik kan niet wachten tot we het weer "gewoon" kunnen doen zoals voor zwangerschap. Zonder met allerlei kwaaltjes rekening te houden...