+- 2 à 3x per dag, vandaar ook de zwangerschap waarschijnlijk. Volgens het ziekenhuis KON ik niet zwanger worden zonder vruchtbaarheidsbehandeling(en) en medische hulp. Wist ik veel dat mijn vriend gold als een niet-reguliere vruchtbaarheidsbehandeling Maar na de bevalling met de baby zal het ongetwijfeld wel iets minder gaan worden Die harde buiken zijn inderdaad ook heel vervelend en het ergste is nog wel dat ze op moment suprême dus gewoon op komen zetten en het fijne gevoel beginnen te overschaduwen, grrrrrrr. Maar oké, we doen het er maar mee. Ik ben in ieder geval blij om te horen dat ik niet de enige ben die 's nachts plezier heeft om niks
Zo dan! Nou, dat red ik niet. Ik vind mijn vriend daar iets te aantrekkelijk voor en zou hem waarschijnlijk aanvliegen. Al komt het ook wel eens voor dat ik geen zin heb hoor !!! Ik heb ooit eens ergens gelezen dat je, wanneer je nét een relatie hebt, je elke keer dat je seks hebt de eerste 2 jaar een knikker in een glazen pot moet stoppen. En na die 2 jaar er bij elke keer een knikker uit moet halen - dat je de pot met knikkers na tien jaar nóg niet leeg is... Met die wetenschap in mijn achterhoofd moeten wij een verdraaid grote knikkerpot kopen !
Haha, Joycey, jij bent me er eentje... Hier is de frequentie tijdens de zwangerschap eigenlijk alleen maar omhoog gegaan tot nu toe. Maar het derde trimester komt nu in de buurt, dus ik ben benieuwd hoe het dan gaat. Laat die nachtelijke orgasmes maar komen, wat mij betreft
Dan mag je van mij knikkers krijgen hoor ik zou niet zo veel nodig hebben haha Maar het klopt wel hoor toen wij 3 maanden samen waren gingen wij op vakantie naar Turkije. Ik snap nog niet dat er geen klachten kwamen over geluidsoverlast, en dat onze bed het vol heeft gehouden haha Ah het komt wel goed bij ons, wij hebben allebei niet zo een hoge libido maar 4x in de 5 maanden gaat natuurlijk nergens over. Mijn man heeft bijna vakantie dus dan gaan wij er werk van maken.
Heb soms(voor zwangerschap) wel precies hetzelfde gevoel gehad als een orgasme In mijn slaap. Nu niet meer maar krijg ze wel veel sneller bij voorspel. Nu seks zelf vind ik te pijnlijk op dit moment dus we hebben het maar 3 keer gedaan op 5 maanden.Dat betekent niet dat ik wekelijk niets voor mezelf doe,haha !
Ghahaha hier ook hoor.. nou heb ik sowieso geen hoog libido hoor, dus mis het niet echt..en manlief is nu echt niet gecharmeerd van die bolle buik, en hij vind het een raar idee om sex te hebben terwijl ik zwanger ben en dat snap ik helemaal.. ik heb dat namelijk ook.. ik word er vreselijk door afgeleid..
Hûh? Heb je dan nog wel ergens anders tijd voor? Om te werken, te eten of te drinken? Mijn libido is altijd maar 1 x per week of 2 weken geweest... mijn man zou wel meer willen.
Eh ja? Ik ga er niet elke keer een uur/anderhalf uur voor uittrekken ofzo hoor! De ene keer langer dan de andere keer Meestal doordeweeks wat vlotter dan in het weekend. Mijn libido is daarvoor ook ongeveer 1 à 2x geweest, maar ik vind mijn vriendje eigenlijk om op te eten zo onweerstaanbaar dus ik kan niet van em afblijven. Heel gek eigenlijk, want normaal ben ik niet zo onder de indruk van keerls Maar deze is duidelijk een hit