Lekker knuffelen /stoeien met mijn zoon, zonder dat mijn buik in de weg zit. Lekker op mijn buik slapen. Mijn eigen normale kleding en pumps weer aan kunnen doen. Mijn benen over elkaar kunnen doen als een lady bij het zitten haha. Gewoon mezelf weer zijn.
Haha leuke topic.. Ik mis - snel en gemakkelijk een stuk kunnen lopen - snel omdraaien in bed en snel opstaan Verder mis ik eigenlijk niet echt iets.. baby mag nog wel lekķer blijven zitten...hoef er nu nog maar voor eentje eruit in de nacht..
Weer op mijn oude gewicht komen - m'n oude kleren weer aanpassen! Me niet meer zo futloos en ellendig voelen. Onbezorgd kunnen traprennen, tillen, bukken, stofzuigen etc Normale grootte van m'n blaas terug hebben!
En dat overal waar je komt wordt gevraagd "jij hoeft zeker niet zo lang meer?". En dat vroegen ze al met ongeveer 20 weken. :x Voor de rest kan ik me vinden in alle genoemde reacties!
* Plassen! Gewoon normaal mijn blaas leeg plassen. Dat mis ik * Vrijen, maar dat komt omdat mijn man erg ziek is... * Liefde en genegenheid is hier helaas ver te zoeken. * Mij volledig in balans voelen, weg met die huilbuien * Energie. Ik zou zo graag mijn energie weer terug willen zodat ik mijn kinderen niet steeds een uitbrander geef. (Onterecht).
Ik ben 33 weken zwanger en ik mis eigenlijk alleen af en toe het fit zijn. Als ik een flink stuk fiets ben ik nu echt moe daarna, te moe om nog iets anders te kunnen doen met de kinderen. Verder zit mijn buik me gek genoeg deze zwangerschap eigenlijk helemaal niet in de weg. Vorige twee keer wel.
En dat élk gesprek over de zwangerschap gaat (ik vind het heel fijn om zwanger te zijn hoor, maar ik wil het ook wel eens hebben over een serie of film die ik gezien heb ofzo)