Verloskundige denkt met bijna 14 weken te kunnen zien welk geslacht de baby is door tussen de benen te kijken? Is dit betrouwbaar? Ze dacht zeker te zijn van het geslacht. We doen nog wel een geslachtsbepaling later in de zwangerschap maar mijn vriend lijkt heel blij te zijn en ben bang dat het straks toch het andere geslacht is.
Hier dachten ze het ook zeker te kunnen zien maar bleek bij de geslachtsbepaling toch anders te zijn. Zou me er nog niet teveel op vast pinnen.
Ja het kan Bij mijn zoontjes zag ik het zelf heel duidelijk met 13 weken. Nu is het een twijfel geval. Met 13.4 geslachtsecho zou een jongen zijn en met 14.2 weer een meisje. Hier nog geen duidelijkheid en afwachtten tot de 20 weken echo.
Met 14 weken konden ze zien dat het een jongetje werd. Met 17 weken en 20 weken is dit nogmaals bevestigd. Mij werd wel aangeraden om te wachten met inslaan voor de extra bevestiging. Zo lullig als het toch ineens een ander geslacht is en t kamertje al roze of blauw is haha
Bij mij met 14 weken al duidelijk een jongen, en er ligt hier inderdaad een jongetje in de wieg 😀 dus ja dat kun je met 14 weken al zien hoor!
Hier ook met 14 weken jongen. Met 17 en 20 weken bevestigd. Alleen raadde ze wel aan om op bevestiging te wachten voordat we begonnen met inslaan.
Ik had echt een geslachtsbepaling gedaan maar ook pas met 16.5 week. Dus iets later. Toen kon ze al duidelijk zien dat het een meisje werd. met de 20 weken echo en vorige week met de groeiecho (30 weken) is het weer bevestigd. Zelf naar gevraagt of ze nog even kon kijken of het nogsteeds een meisje was haha. Maar daar kon je echt niet omheen. persoonlijk zou ik Het dus later dan 14 weken doen maar als je verloskundige er heel zeker van is denk ik dat het wel goed zit en zoiezo even afwachten tot de 20 weken!
Heb je een foto? Het kan zeker al te zien zijn met die termijn hoor! Wist het bij de eerste en tweede ook rond de 14 weken. Is ook niet meer veranderd. Als ze het echt goed in beeld hebben kunnen brengen.....
Op 11+5w zei de gynaecoloog dat ze gokte op een meisje. Op 14w moest ik nog eens terug wegens bloedverlies en zei ze: dit is overduidelijk een meisje hoor. Werd op 12-13w trouwens bevestigd door de NIPT.
Wilde toch nog even laten weten dat ik ondertussen meerdere keren bevestigt heb gekregen dat mijn verloskundige gelijk had! Helemaal leuk!!!😄 Mijn vriend en ik zijn dolgelukkig met ons koningskoppel straks in huis!❤️
Hier zelf met 13 weken de nub gezien en wist meteen dat het een meisje was. De echoscopiste dacht het ook. Het bleef ook idd een meisje.
Bij mij dacht de echoscopiste met 10 weken en 5 dagen al een meisje te zien, maar ze was niet 100% zeker. Een week later bevestigde de NIPT echter wel dat ze gelijk had, het is inderdaad een meisje.
Hier met 13.1 weken overduidelijk een meisje, via nub maar ook tussen de beentjes gekeken. Wij zagen het zelf ook goed Dat is met 16 weken bevestigd
Vrienden deden met 14 weken een pret echo bij een gerenommeerde kliniek. Hoera, een meisje, na 2 jongens ��. Helemaal blij. Toen kwam de reguliere echo met 19 weken en tja...toch een jongetje. Waren ze natuurlijk ook heel blij mee, een gezonde jongen. Maar goed, zo kan het dus ook gaan ��