Derde ziekenhuisopname sinds 27 december!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door justme1974, 15 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Tsjonge meid, wat een narigheid. Ik kan me voorstellen dat je er in alle opzichten echt helemaal doorheen zit. Heel erg veel sterkte en hou iedereen die ziek of verkouden is lekker buiten de deur.

2. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    De film lijkt steeds slechter te worden..
    Gisteren is Esmae weer opgenomen. De antibiotica sloeg niet genoeg aan en de infectiewaardes in haar bloed gestegen. Alle redenen om haar weer te houden en nu de AB via een infuus te geven. Er is ook echo gemaakt en verder hopen we snel iets te horen en men gaat verder onderzoeken doen.

Ik probeer niet na te denken, want ik begin er echt heel emotioneel van te worden. Als ik naar die kleine meid kijk, als ze slaapt, kan ik wel janken. Dit is toch niet normaal meer?

3. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.572
    113
    o wat naar zeg voor jullie allemaal.
    Hopelijk komen ze er snel achter waardoor ze zoveel infecties heeft .

heel veel sterkte

4. martha1980

martha1980 Actief lid

14 aug 2010
    206
    0
    0
    Tjee, het houdt idd maar niet op! Waarschijnlijk blijft er toch steeds maar iets zitten in dat lijfje wat dan daarna de kop weer opsteekt.......
    Snap dat je er helemaal doorheen zit!
    Sterkte en laat je iets weten?

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    aww meis wat erg! Snap dat je hier helemaal kapot door gaat!
    En toch sterk blijft voor je meisje..

Heb je beetje steun aan je fam? en je partner?

Heel veel sterkte en beterschap

6. VeraM

VeraM Actief lid

22 apr 2010
    463
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Gelderland
    Jeetje wat erg voor jullie! Heel veel beterschap voor de kleine meid. En sterkte voor jullie zelf.

7. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Hoe is ´t inmiddels met jullie meisje? En met jou?

8. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ze is sinds donderdag weer thuis en het lijkt allemaal goed te gaan. Ik blijf het enorm spannend vinden hoor. Zelf voel ik me aan alle kanten geblokkeerd. Mijn hele lichaam zit vast en overal schiet spontaan kramp in. Ontspannen lukt me domweg niet en ik kan om de tien minuten wel in janken uitbarsten. Laten we hopen dat dit snel weer over gaat, maar ik weet het eerlijk gezegd niet zo goed.

9. Lara11

Lara11 Niet meer actief

ach, wat naar (en wat herkenbaar). Je lijf is letterlijk verkrampt, je hebt ook zo alert moeten zijn. Ik weet dat het een 'simpele' oplossing lijkt, maar zorg vooral voor goede nachtrust voor jezelf. Soms ziet de wereld er na een goede nachtrust stukken positiever uit. Dat betekent wel 'overgave', zorgen dat iemand anders een oogje in het zeil houdt, zodat jij kunt slapen.
    Sterkte.
    Ik reageer wel laat op je laatste bericht, hoop dat er inmiddels al iets ten goede veranderd is.

Deel Deze Pagina