Tsjonge meid, wat een narigheid. Ik kan me voorstellen dat je er in alle opzichten echt helemaal doorheen zit. Heel erg veel sterkte en hou iedereen die ziek of verkouden is lekker buiten de deur.
De film lijkt steeds slechter te worden.. Gisteren is Esmae weer opgenomen. De antibiotica sloeg niet genoeg aan en de infectiewaardes in haar bloed gestegen. Alle redenen om haar weer te houden en nu de AB via een infuus te geven. Er is ook echo gemaakt en verder hopen we snel iets te horen en men gaat verder onderzoeken doen. Ik probeer niet na te denken, want ik begin er echt heel emotioneel van te worden. Als ik naar die kleine meid kijk, als ze slaapt, kan ik wel janken. Dit is toch niet normaal meer?
o wat naar zeg voor jullie allemaal. Hopelijk komen ze er snel achter waardoor ze zoveel infecties heeft . heel veel sterkte
Tjee, het houdt idd maar niet op! Waarschijnlijk blijft er toch steeds maar iets zitten in dat lijfje wat dan daarna de kop weer opsteekt....... Snap dat je er helemaal doorheen zit! Sterkte en laat je iets weten?
aww meis wat erg! Snap dat je hier helemaal kapot door gaat! En toch sterk blijft voor je meisje.. Heb je beetje steun aan je fam? en je partner? Heel veel sterkte en beterschap
Ze is sinds donderdag weer thuis en het lijkt allemaal goed te gaan. Ik blijf het enorm spannend vinden hoor. Zelf voel ik me aan alle kanten geblokkeerd. Mijn hele lichaam zit vast en overal schiet spontaan kramp in. Ontspannen lukt me domweg niet en ik kan om de tien minuten wel in janken uitbarsten. Laten we hopen dat dit snel weer over gaat, maar ik weet het eerlijk gezegd niet zo goed.
ach, wat naar (en wat herkenbaar). Je lijf is letterlijk verkrampt, je hebt ook zo alert moeten zijn. Ik weet dat het een 'simpele' oplossing lijkt, maar zorg vooral voor goede nachtrust voor jezelf. Soms ziet de wereld er na een goede nachtrust stukken positiever uit. Dat betekent wel 'overgave', zorgen dat iemand anders een oogje in het zeil houdt, zodat jij kunt slapen. Sterkte. Ik reageer wel laat op je laatste bericht, hoop dat er inmiddels al iets ten goede veranderd is.