Kan dat zijn dat je bij een derde zwangerschap minder tot bijna geen symptomen hebt? Bij mijn eerste was ik misselijk en had ik pijn in borsten (MK geworden). Bij mijn tweede had ik enkel veel pijn in borsten (gezonde zoon geboren). Nu bij mijn derde zwangerschap (6 weken) geen last van misselijkheid of pijnlijke borsten. Ik moet wel veel boeren laten (zelfs als ik net uit bed kom en nog niks gedronken heb), vermoeidheid valt goed mee en heb last van hoge rugpijn. Ik mag pas volgende week naar de gyn voor eerste echo. Kan iemand mij geruststellen?
Hier vier zwangerschappen met totaal verschillende kwaaltjes gehad en nu bij nummer vijf ook niks van die kwaaltjes. Overigens ook drie mk's gehad met verschillende kwaaltjes van extreem tot geen. Het kan zo verschrikkelijk verschillen allemaal. Succes met wachten.
Prijs jezelf gelukkig zou ik zeggen Hier zwanger van de derde en ben er behoorlijk ziek van. Ik wist niet dat je zo ziek kon worden van een zwangerschap eerlijk gezegd. Bij de eerste geen last van misselijkheid, alleen minder eetlust. Bij de tweede wel vrij veel last van misselijkheid gehad tot 14 weken maar dat ging met vlagen en kon wel redelijk normaal functioneren. Nu vanaf 5.4 wkn continu mega beroerd(misselijk en hoofdpijn) vanaf het moment dat ik mijn ogen open in bed totdat ik ga slapen en ben bijna nergens toe in staat. Dinsdag had mijn moeder gember capsules voor me gehaald en die werkte tot vandaag goed. Was niet over maar kon wel redelijk normaal functioneren. De eerste die ik heb genomen vandaag doet weer helemaal niks dus lig weer als een voetveeg op de bank hopelijk helt de tweede dadelijk na de lunch wel gewoon.
Ik herken het en ben er ook ongerust door. De eerste 2 zwangerschappen waren vrijwel identiek en heb ik menig uur boven de pot doorgebracht. Nu voel ik niks noppes nada. Gek he, dat je goed voelen zo slecht kan voelen. We hopen er maar het beste van.
5,5 week. Dus het is nog vroeg, maar de vorige zwangerschappen was ik nu toch echt al misselijk. Vooral van luchtjes. Nu heb ik dus nergens last van. Maar ook niet van krampen/steken etc. Voel me net zo als ik niet zwanger ben. Nou ja, ze zeggen dat het nikshoeft te zeggen, dus daar probeer ik me nu aan vast te houden. Jij mag al snel voor een echo zie ik. ik moet nog ruim 5 weken wachten
Hey Eppo, pfff niet leuk dat wachten. Je bent nog maar 5,5 weken, misschien komt het nog iets later, of helemaal niet. Ik ben inmiddels 7 weken ver, maar nog steeds bitter weinig symptomen. Ik geloof dus nog altijd niet dat ik zwanger ben. Donderdag 1ste echo... Ik ga uit van het ergste.... Dan kan het alleen maar meevallen, toch?
@eppo ik had hetzelfde deze keer. Dit is mijn 8e zwangerschap. Gisteren zei ik ook dat misselijk zijn mis ik qua zekerheid. En ja hoor vandaag kotsmisselijk opgestaan. Ben nu 6,5 week. En ook voor het eerst misselijk. En nu? Nu heb ik spijt dat ik het gewenst heb. Haha Vijf weken duren dan nog erg lang. Succes met wachten. @veerle succes donderdag met de echo. Spannend. Wij mogen maandag.