Pritt in mond zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pranvera, 16 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pranvera

Pranvera Lid

7 dec 2015
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Ik heb jammer genoeg een vervelend ongelukje gehad. Ik was gezellig met mijn zoontje aan het knutselen, beetje knippen en plakken. Nu weet ik niet hoe het komt, maar ineens stak hij zijn vinger in mijn mond. Er zat een beetje pritt lijmstift aan. Ik weet dat dit niet giftig is, maar toch vraag ik me af of dit kwaad kan voor de baby in mijn buik. Ik ben 14 weken zwanger... Probeerde net de verloskundige te bellen, maar die is in verlof.

2. Kairi

Kairi Actief lid

13 mei 2014
    106
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben geen professional, maar pritt heeft geen oplosmiddelen en is uitwasbaar, wat mij vertelt dat het geen 'enge' lijm is.
    Als het mij zou overkomen zou ik me niet druk maken. Het is niet alsof je een hele lijmstift hebt opgegeten, toch ;)

3. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Geen probleem. Ik zou geen potje/flesje/stick opeten, maar een klein beetje is echt niet erg.

4. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Nee joh. Maak jezelf toch niet gek, dat is allemaal echt niet zo erg.

5. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

17 jun 2016
    814
    200
    43
    Hihi ik zou me echt geen zorgen maken hoor en de verloskundige zal je hetzelfde vertellen. Wat krijgen we op een dag al wel niet (gemerkt of ongemerkt) binnen. Gelukkig heeft je lichaam een goed filtertje gemaakt zodat dit soort dingen niet bij je kindje kunnen komen.

6. Pranvera

Pranvera Lid

7 dec 2015
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal! Ik ga het uit mijn hoofd zetten :)
    Ik ben een beetje paniekerig deze zwangerschap, bij mijn zoontje was ik zo niet eigenlijk. Heb hiervoor een missed abortion gehad, die angst lijkt maar niet weg te gaan...

7. DRLB

DRLB Bekend lid

11 dec 2015
    566
    23
    18
    Begrijp je angst heel goed hoor. Maar ook ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken 😘

8. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Nou blijft deze vast extra goed plakken ;)

9. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Hahahaha you made my day!!

On topic.... Welnee... Zo lang het geen onderdeel wordt van je dagelijkse menu zou ik me zeker niet druk maken.

10. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Begrijpelijk dat je dan bij alles wat meer nadenkt. Pritt is echt onschuldig spul, zeker als je er maar een likje van binnenkrijgt.

Deel Deze Pagina