Hoi allemaal, Ik wil graag even mijn verhaal kwijt en hopelijk in contact komen met meiden die een zelfde soort situatie hebben meegemaakt. Nadat we eindelijk via ICSI zijn zwanger geworden heb ik nu niet bepaald de onbezorgde zwangerschap waar ik zo op hoopte. Rond de 20 weken echo hoorde ik al dat mijn placenta voorliggend is (Placenta praevia totalis). Verder ging het heel goed en had ik geen klachten. Dus ik dacht, dat loopt wel los. Tot vorige week... Ik werd snachts wakker en verloor heel veel bloed. Ik was toen 27 weken en 2 dagen zwanger. Met de ambulance werd ik naar het ziekenhuis gebracht. Mijn placenta was gaan bloeden. Vanaf toen ging het heel snel. Ik kreeg injecties om de longen van de baby te rijpen, bloedtransfusies en zelfs weeën remmers omdat ze al weeën activiteit zagen. We hebben al een paar spannende en kritische nachten achter de rug maar de kleine meid zit gelukkig nog steeds in mijn buik. Ik lig nog steeds in het ziekenhuis en mag voorlopig niet naar huis. Elke dag is weer spannend. We zitten echt in een achtbaan van emoties. Inmiddels ben ik 28 weken en 3 dagen zwanger maar ik vraag me af hoe lang het nog gaat duren voordat onze kleine met een (spoed)keizersnede gaat komen. Wie heeft er ook zoiets meegemaakt en hoe is dat bij jullie afgelopen?
He meid wat ontzettend naar! Ik heb gelukkig geen ervaring. Maar wil je wel heel veel sterkte wensen voor de komende tijd! hopen dat de kleine zeker nog een ruime tijd in je buik blijft! Gelukkig ben je in het ziekenhuis in goede handen. Sterkte!!