Oh ja Jomanda Beweerde zij niet dat de wereld in 2000 zou vergaan of iets dergelijks? En toch blijven mensen haar geloven
Klopt, deze ervaring hadden wij vorig jaar ook en daar hadden we een heel topic over. Geen idee of ie nog terug te vinden is.
nee!! mn vriendin heeft thuis 2x een reading gehad en het is waar ,alles klopte alles! hij moeder is vermoord en hij kon nog veel meer vertellen over de broer van haar man!! dat van in het theater vind ik ook vreemd maar als het bij mn dinnetje gebeurd,die ik al 15 jaar close ken neeehh alles klopte
Lieve allemaal, wat grappig om dit zo te lezen en jullie mening te horen. Ik werk ook als babyfluisteraar en coach en natuurlijk is het zo dat mensenkennis in dit vak van groot belang is. Maar zonder mijn paranormale gaven zou ik toch minder interessante sessies kunnen geven. Het helpt om dingen duidelijker te krijgen, wat speelt en waar heeft het kind last van. Dat zijn toch heel belangrijke zaken ik ana het licht kan brengen. Maar ouders zijn nog altijd e beste fluisteraars die er bestaan! Ach ik vond het de moeite waard even te reageren. Natuurlijk is Dereck ook een enorme tv ster en houdt hij van theater en applaus Lieve groet, Selma
Ik vind hem een beetje een eng mannetje, maar durf niet te zeggen of het nou nep is of niet. Hij is natuurlijk super commercieel, het is een heel circus om hem heen. Maar op zich geloof ik er wel in, het mediumschap. Ik ga 1x per jaar naar een medium in Den Haag en die is steengoed. Maar zij is ook niet commercieel, adverteert niet en doet maar 2 readings per week. Maar onverstelbaar wat zij allemaal weet en kan "voorspellen". Super gedetaileerd, ze heeft er bij mij nog nooit naast gezeten. En geloof mij, er is geen grotere scepticus dan ikzelf, geloof normaal gesproken alleen in iets als het wetenschappelijk is onderbouwd.
Hier idem dito Ik ben alleen nog nooit naar een medium geweest. Soms denk ik dat ik misschien juist wel een keer moet gaan om het eens met eigen ogen te zien. Maar datzelfde heb ik eens gedaan met een hypnotiseur en dat was ook geen succes (ik raakte niet onder hypnose). Ik heb wel eens een soort reading gehad van een vrouw bij wie ik een reiki cursus deed (of verzoek van mn moeder), maar ik vond haar verhaal vooral veel geblabla. Ik weet alleen niet of zij nou meent dat ze daadwerkelijk paranormaal begaafd is. Die reiki cursus was trouwens ook al geen succes. Eigenlijk heb ik het dus een beetje opgegeven.
Je moet ook het geluk hebben net een echt hele goede te treffen. Ik denk dat de meeste van dit soort figuren oplichters zijn en dat het maar een enkele gegeven is om dit echt te kunnen. Sowieso als ze er veel geld voor vragen dan vertrouw ik het al niet.
Zoals ik al eerder in een ander topic heb vermeld....wil ik dit hier ook even schrijven... Wil toch even reageren..... Wil niemand hiermee kwetsen of beledigen of iets anders.... Maaaaaaarrrr... Afgelopen donderdag kwam de uitzending waar ik bij de reading bij ben geweest. Het laatste item waar Derek rare geluiden maakte. Dat kindje heeft altijd bij mij op de groep gewoond/verbleven waar ik werkte. Lotte was een heeeeel bijzonder meisje en echt een snoepje. Toen Lotte overleed zijn wij en ouders contact blijven houden en die mensen zijn nu persoonlijke vrienden geworden. Zo ook dat zij mij en een collega van mij hadden uitgenodigd om bij de reading aanwezig te zijn zodat als Derek iets zou zeggen wat over de groep zou gaan wij daarop konden inhaken door het te bevestigen of ontkrachtigen. Wij hebben het echt als iets ongeloofelijks ervaren. Derek is anderhalf uur bezig geweest met de reading en helaas is er maar iets van 8 minuten uitgezonden. Ik kan met de hand op mijn hart zeggen dat de ouders van Lotte nooit niks hebben verteld over de in's en out's wat er met Lotte is gebeurd. Toch wist Derek echt een hele hoop dingen te vertellen die er gebeurd zijn in het verleden. Nu moet ik zeggen dat ik vond dat ze niet de sterkste dingen hebben uitgezonden maar dat van die boot was heel treffend. Er werd nog veel meer verteld over die dag op de boot maar dat is er helaas uitgeknipt. De ouders van Lotte hebben heel veel aan de reading van Derek gehad en kunnen weer een beetje vrolijker verder leven. Ik ben naderhand nog uitgenodigd door Derek om ook bij één van zijn shows te komen aangezien mijn vader is overleden toen ik 30 weken zwanger was van mijn eerste. Helaas heeft Derek mij daar er niet uitgekozen om een reading te geven. Maar goed ik ben nu toch wel overtuigd dat mijn pa meekijkt en mijn kindjes ziet. Ik ga het nu nog één keer proberen en ga met de mama van Lotte naar Carré om daar nog een show van Derek bij te wonen en hopelijk komt ons pap dan ook mee . Ik wil niemand nu overtuigen dat het echt is maar wilde gewoon even mijn verhaal hierover vertellen....
Een vriendin van mijn zus is ook 2x achter elkaar naar een show van hem geweest, naar die 2e show ben ik samen met mijn moeder geweest, we kwamen daar die vriendin tegen in de pauze en zei vertelde dat ze die week daarvoor precies dezelfde dingen had gehoord, nou dat is dus echt niet grappig als je dan nog de 2e helft moet gaan zien:x we hebben mijn zusje nog gebeld omdat we het in eerste instantie niet geloofde maar die bevestigde het verhaal.