Zo leer je nog eens wat! weer wat wijzer geworden. http://www.nu.nl/gezondheid/2252106/veel-c...oei-foetus.html
Ja dit lijkt mij ook wel algemeen bekend. Ik dronk ook idd zo'n 2 (soms 3)kopjes koffie per dag. Daarom dronk ik ook caffeine vrije cola, zodat ik wel nog koffie kon drinken.
Bekend! Heb ook flink gesnakt naar cola haha. Dat heb ik toch maar geminderd (koffie dronk ik sowieso al niet).
Het smaakt wel anders dan gewone cola, maarja ik moest toch iets drinken he En na een tijdje ben je aan de smaak gewend.
Ja ik heb dit ook al vaak gehoord. Misschien is het nu opnieuw aangetoond ofzo. Die caffeinevrije cola is meestal wel met zoetstoffen, en die drink ik ook niet...
klopt caffeine is niet goed in de zwangerschap heb toen ik zwanger was bijna geen cola gedronken en koffie max 2 kopjes, gek hoe snel je daarvan afkikt! Na de zwangerschap heb ik een dik jaar geen zin meer in koffie gehad. veel zoetstof is ook niet goed.
Daarom wordt je ook aangeraden niet meer dan 4 kopjes koffie per dag te drinken als je zwanger bent.. dus ook niet veel andere dranken waar caffeine in zit.
Ik drink geen cola ( smerig ) en max 3 kopjes koffie per dag .. Voor de rest drink ik alleen water en thee op een dag .. Maar had het idd ook al eerder gehoord dat het slecht maar goed het is toch al jaaaaren algemeen bekend dat cafeine niet goed voor je is ?