Derek Ogilvie: EHBO

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door kwebbel86, 29 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik heb het toen ook behoorlijk van dichtbij mee gemaakt en de mensen die ik ken die een reading hebben gehad heb ik daar helemaal niet over gehoord.

2. Dit was voor mij de reden om er meteen niet meer in te geloven. Dat een hoop ZP-ers inderdaad meerdere malen waren geweest, in de hoop meer kans te hebben op een reading, en dat er gewoon dezelfde mensen in de zaal zaten die -heul toevallig- weer een reading kregen die inderdaad precies hetzelfde was. Derek zou toch ook een keer gezegd hebben dat dat is zodat, 'als hij niets voelt', hij toch iets van de show kan maken en mensen niet voor niets zijn gekomen? ;)

3. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    #43 Miss Mac, 12 sep 2013
    Laatst bewerkt: 12 sep 2013

Meestal gaan mensen ook geen 2 avonden achter elkaar naar de live shows, deze ZP leden wel (afzonderlijk van elkaar) en beide avonden bleken vrijwel identiek en hij vertelde exact hetzelfde verhaal beide avonden volgens meerdere ZP leden, best opmerkelijk.

Zelfde als met dat YouTube filmpje met die opa die ik straks plaatste.. Die opa leeft nog gewoon en hij ratelt maar wat over de dood van opa terwijl hij daarna in levende lijve Derek ontmoet :p

En ook wat ik zei over de afleveringen.. Als je je aanmeld schrijf je een zeer gedetailleerde brief over je probleem. De programma makers komen je thuis screenen en kennismaken en die willen 1001 dingen weten. Vervolgens word je uitgekozen en doet Derek net of hij er blank ingaat, terwijl voor hetzelfde geld de programma makers hem vantevoren misschien wel het hele verhaal hebben verteld.

Dan is het niet meer zo moeilijk te raden dat een kind van 8 in zijn broek poept of dat diegene is omgekomen in een auto ongeluk, etc.

Ook zag ik eens in een programma dat het zo werkt met die live shows:

Jij heet bijv Eva Janssen uit Venlo en meld je aan voor de liveshow net als 30 anderen. De programma makers googelen je en zoeken je op op social media en winnen zo info over je in.

Je komt in een show en Derek kiest je uit en zegt:

Eva, ik voel dat jij een zoon hebt, Piet heet hij, klopt dat?
    Jij helemaaaal verbaasd en denkt: die Derek is goed!! Maar hij heeft het wel van Facebook ;)

Hebben ze eens getest in een programma over het gevaar van social media, die mensen helemaal verbaasd dat ze alles over het publiek wisten, kwam het van social media. Mensen plaatsen namelijk alles openbaar.. Namen van kinderen, foto's van kinderen ( zo zie je precies hoe oud een kind is en welke haarkleur en ogen enzo, makkelijk voor een reading ;) ) als er iemand overleden is, zelfs dat je volgende week naar Derek gaat en vragen hebt over je overleden opa ;)

Mensen maken het zo iemand ook makkelijk om je op te lichten.

4. Imensa

Imensa Niet meer actief

Hij is op mijn oude werk geweest nogmaals mijn baas is echt een boerenlul die niets tekend zegt of wat dan ook. Dus daar van uit gaan en wat hij daar heeft gezegt geloof ik het. Dat is mijn mening.

5. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Dat kan, ieder z'n mening :)

Deel Deze Pagina