derek ogilvie en hulp bij opvoeden

Discussie in 'De lounge' gestart door sneeuwpop, 22 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ts wil je uitleggen waar het probleem ligt? Misschien kunnen wij je eerst proberen te helpen alvorens je andere stappen gaat nemen? Als je toch iemand anders wilt inschakelen dan zou ik persoonlijk denken aan een pedagoog of kinderpsycholoog? Maar ik weet niet waar het probleem ligt dus het is moeilijk in te schatten voor mij.

2. Talvi

Talvi Niet meer actief

Hij ziet toch plaatjes wat de kinderen hem laten zien?

3. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Hij is niet Australisch :)
    En volgens mij is lichaamstaal geen gesproken taal :)
    En het is maar hoe je het noemt. Als ik iets zie zeg ik, ik zie, hij zegt, ik krijg door.

4. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Misschien ook eens afleveringen terug kijken van eerste hulp bij opvoeden?
    Dat vind ik persoonlijk erg goed. Dat gebruikte ik ook op mn werk in de kinderopvang

5. flerk

flerk Niet meer actief

Misschien moet je ervoor waken dat je elk topic waar het woord ´kind´ in voorkomt, gaat melden. Dat vind ik namelijk overdreven en ook niet terecht. De reden van de meldingen is in het andere topic heel helder gemaakt.

6. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Wie zegt dat ik dat doe? Misschien moet je ervoor waken niet zo snel te oordelen? ;)

7. flerk

flerk Niet meer actief

Rustig maar. Dat vind ik blijken uit het feit dat je dit topic al niet hier vind passen en omdat je refereert aan het andere topic. Ik zeg toch ´ervoor waken´...

8. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Ik heb het programma 1x keer gezien en met telepathie vind ik het niet te maken hebben. Hij observeert goed hoe een kind reageert op het gedrag van de ouders. Daar hoef je geen speciale gaves voor te hebben maar inzicht in actie en reactie. Bij ernstige problemen is het sowieso goed om te kijken naar eventuele wisselwerkingen. Eerste hulp bij opvoeden doet in principe hetzelfde en ook gezinscoaches e.d. kunnen dit observeren. Als je denkt hulp nodig te hebben zou je bij je huisarts kunnen aankloppen.
    Natuurlijk kun je ook een topic aanmaken bij peuter en kleuter maar wij kunnen niet zien hoe jullie met elkaar en je kind omgaan. En je kunt de dingen nog zo rationeel aanpakken, kinderen kunnen eventuele onderhuidse spanningen perfect aanvoelen.

9. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Ik heb toevallig vorige week zitten kijken en vind het nogal verbazingwekkend hoe snel er resultaat geboekt word, bijna zo ongeloofwaardig snel dat ik twijfel of er geen opzet in het spel zit oid.

Maar verder herken ik wel hele goede tips die ik zelf ook kan gebruiken.

10. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    hij is schots maar heeft een nederlandse vriend en een huis hier.

11. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    De lounge was altijd bedoeld voor alles wat niet gaat over de zwangerschap,bevalling en de baby.
    Wel over kinderen dus.

Ik ben ook benieuwd of hier dames zijn die met Derek hebben meegedaan en hoe het dan in zijn werk gaat.

12. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg

Inderdaad ja,vondt dit erg heftig om te zien hoor....moest er gewoon van huilen hoe zo'n kindje gekleineerd wordt.

13. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Oke, dank je voor je uitleg ;) Snap alleen niet wat het nut is van de andere subtopics, maargoed.... Zal wel aan mij liggen...

14. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    @loesje86:

Soms is t ook moeilijk.
    Bv: ik had een topic over mijn menstruatie die verandert was na mijn zwangerschap.
    Ja bij wat zet je dat: niet bij zwanger worden of NOD-topic, ik wil niet meer zwanger worden. Ook niet bij na de bevalling: t is al bijna een jaar geleden. Enz..

Mss hier ook: mss wil TO gewoon weten of ogilvie een oplichter is of niet. TO wou ook weten hoe je hem contacteert, is dat dan iets voor bij kinderen. Als je graag een paardenfluisteraar wilt hebben of marco borsato wil boeken, stel je ook in de lounge je vraag.

Geen aanval hoor, maar merk dat het soms meer verweven zit en moeilijk in 1 topic te zetten is

15. Minerva

Minerva Niet meer actief

Is wel eens op tv geweest dat mensen die naar Char en Derek e.d. gaan van te voren doorgelicht worden. Ook mensen uit het publiek werden aan het woord gelaten en gaven toch wel aan duidelijk het gevoel te hebben gehad voor de gek te worden gehouden. Soms moesten mensen zelfs vragenlijsten invullen...! Dan maak je het zo'n "helderziende" wel heeeeel makkelijk ;)

Weet zo even niet meer bij welk programma dit is uitgezonden, maar ik heb toen met open mond zitten kijken. Te gek voor woorden!

16. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
  17. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.894
    5.201
    113
    Home
    er is een heel topic geweest hier op zp over iemand die 2 keer naar zjn show is geweest en waar hij 2 keer dezelfde readings gaf de hele boel zat te neppen met acteurs etc.

maar goed als je erin gelooft is het moeilijk om het anders te zien

18. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Ik ben ook 2 keer naar zo'n readingshow geweest.
    De eerste keer denk je er nog niet veel van, het gaat net zoals op tv en je hoopt dat je ook "aan de beurt" komt. Helaas niet dus.
    Maar bij de 2e show een jaar later was het al veel meer show eromheen en duidelijk die bepaalde sfeer weg.
    Voor mij was het toen ook klaar.

19. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg

Wat bedoel je met andere subtopics?

20. flerk

flerk Niet meer actief

ik denk dat ze bedoelt dat je het topic kunt plaatsen bij de leeftijdscategorie van de kinderen... dus bvb bij peuters en kleuters...

Deel Deze Pagina