Loesmarie, ik heb mijn kaarten via marktplaats, wel wat meer moeten betalen, maar goed dat had ik er wel voor over! Derek zet ook vaak berichten op zijn eigen site, daar staat op dat hij meer shows wil gaan regelen, dus hou de sites in de gaten als je niks meer kan krijgen, dan kom jij ook vast een keer in een van zijn shows! suc6! groetjes Safiya
ja thnx ik zal ff op zijn site kijken en goed in de gaten houden. en ook even marktplaats:welke rubriek zoal? ik kijk wel even idg bedankt. (pauze zit er weer op gaat weer aan t werk) doeg prettige dag verder.
Als je rechtsbovenaan op marktplaats derek ogilvie intoetst dan krijg je vanzelf alle rubrieken waar iets van hem wordt verkocht! werkze verder en natuurlijk ook een fijnde dag! groetjes
dames die zijn geweest hoe vonden jullie het? ik vond het super en kan met hand op mijn hart zeggen: het is echt! maar dat geloven jullie natuurlijk pas als jullie er ook zijn geweest vond het super mooier als de toppers waar ik eerder was geweest
nou er zat een vouw voor ons en die had een gelijkenis met wat hij zij maar er waren 5 dingen die hij zij die bij haar niet klopten maar bij ons wel! Dus wij kregen een hartverzakking haha hij ging verder met de vrouw voor ons en maakte het plaatje compleet ... wij hebben er niet op gereageerd omdat ht verwarrend was voor hem hij moest zijn gelijk krijgen wat niet helemaal ging omdat het niet bij die vrouw hoorde maar een deel wel. het was super gaaf en we gaan zeker nog eens terug om te kijken of wij gelijk hadden want dat frustreerd wel een beetje hahaha
Vind het wel iets bijzonders...Zelf zou ik er niet heen gaan..Kan erg persoonlijk worden namelijk..En dat hou ik liever voor mezelf. Kijk wel( als kan) elke week..Nogmaals..mijn Mening..vind het echt bijzonder. Maar wel spookie!..
Vind het best wel duur hoor 32,50 per kaartje. Je zit in een grote zaal, dus het is niet eens zeker of hij jou zal benaderen. Vind het een beetje misbruik maken van een gave...... Het is toch veel beter om mensen individueel te kunnen helpen
Ik ben gister geweest en vond het GEWELDIG! Wat een prachtige man. Ik vond 32.50 voor een kaartje helemaal niet duur want hij is zo 3 uur bezig geweest en blijft na tot iedereen een handteking/foto heeft gekregen van hem. Ik vind het totaal geen misbruik van zijn gave, hij gebruikt zijn gave zo goed. De readings zijn heel indrukwekkend maar door zijn grapjes en persoonlijkheid houdt hij het ook 'luchtig'. Ik ben echt totaal overtuigd. Je moet er niet naar toe gaan met het idee: ik ga wat te horen krijgen vanavond. Je moet er naar toe gaan met het idee: ik ga een mooie avond beleven. Ik vond het fascinerend hoe hij zijn show deed. Heel veel mensen hebben de illusie dat hij antwoorden kan geven. Maar weinig snappen eigenlijk dat dat niet de intentie is van hem. Hij wil alleen boodschappen over brengen van dierbare van gene zijde. Ik heb in iedergeval genoten van de avond. En als je individueel geholpen wilt worden moet je naar iemand in de buurt gaan ben ik van mening. Daarbij moet je eerst vertrouwen en geloofwaardigheid op bouwen, want de mens is tegenwoordig sceptisch en vind het maar hokuspokus. Maar nu hij veel mensen heeft overtuigd willen ze massaal door hem 'geholpen' worden. Maar goed voor de mensen die geen kaartje hebben kunnen bemachtigen. Hij is van plan om een hele theatertour te gaan doen door heel nederland in wat kleinere theathers. Zodat hij meer readings kan doen.
Ja is ook lastig te onderscheiden. De kwakzalvers van de mensen die echte gaves hebben. Maar goed soms hoor je wel eens van mensen dat ze bij iemand zijn geweest en dat dat een fijne ervaring is geweest. Dan kun je overwegen om ook naar die persoon te gaan. Je moet er wel voor open staan denk ik. En derek is uitermate ontwikkeld om zijn gave te gebruiken. Hij verteld je wat hij door krijgt. Dus vragen stellen heeft geen zin. En daardoor vind ik hem sterk!
geweldig man hoe jullie erover praten. Ik zal mijn vriendin strax gaan bellen om te kijken hoe zei het vond. Ik wil ook graag bij iemand in de buurt hoe vind je nou ee betrouwbare iemand. Als hij toch door heel nederland gaat toeren hoop ik dat hij Friesland niet vergeet hahahahahahah. Ik hoop dat ik die kans ook zal krijgen Groetjes loesmari
k zou het dus ook graag een keertje willen, maar ken niemand in de buurt die dat heeft gedaan, of bij wie. dus ben nog druk aan het zoeken.
Rachje20: helemaal waar zoals jij het verteld! hij is gaaf, leuk, comisch, gek en super gezellig en ..... hij kan niet dansen hahahaha (deed ie bij jullie ook zo mal!?)haha volgende keer ga ik zeker weer en nu maar hopen dat het lukt met die kleinere groepen want dat vertelde hij bij ons ook!
hoi meiden, hier kan je de ontwikkelingen volgen of gewoon je verhaal vertellen: http://derek-ogilvie.hyves.nl/ ik vind hem ook zo goed, een hele integere man die weet waar hij mee bezig is!