ik heb ze 1 jaar terug(heb ze nu niet meer dus) in arnhem laten zetten bij een kapster in de bakkerstraat/bakstraat koste mij toen 400 maar dat was echt goed ik heb ze ook wel eens gehad wat bagger was.
pff wat een geld zeg, maar je moet wel goed kijken want sommigen die zetten ze voor het geld en dan loop je zelf met een lelijk touwhaar rond. en let ook op wat voor haar ze gebruiken.
Ik heb ook pas extensions laten zetten, heb nu eindelijk mooie lange krullen, maar nu voelen de extensions zo droog aan. het ziet er wel mooi uit maar het is zo droog. weet iemand hoe ik ze het beste kan verzorgen en met welke producten? ook als ik me haar borstel ziet het er leleijk en droog/dood uit. pas als ik het beetje nat maak en wat mouse ofzo erin doe ziet het er weer leuk uit. ik ben er zo blij mee maar vind het jammer dat t zo droog is. iemand tips? ik heb ze trouwens in almere laten zetten voor 220 euro incl. 100 plukjes.
Ik had haar nog niet gesproken.. maar ik heb haar maar even mailtje gestuurd.. hopelijk komt ze gauw weer hier
Ik lees mee Een vriendin van mij wilt het nl ook Zei wilt van echt haar en lang (heel lang) Kan iemand me vertellen wat dat ong gaat kosten
anders stuur je hem me per pb Hilversum is een uurtje vanuit hier dus dat is voor haar nog goed te doen