Ik kijk! Ik vind het altijd wel bijzonder hoor, hij weet vaak dingen die hij gewoon niet kan weten. En dat hij mensen aanspreekt op straat en ook alles goed heeft. Ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde. Al geloofde ik die Char nooit.
Ik geloof trouwens alleen hem... idd Char o.i.d. vind ik meer een raadspelletje.. pak wat letters van het alfabet en noem de meest voorkomende namen van Nederland en boem, raak (bij wijze van dan he) Vind het erg frapant wat hij allemaal weet haha.. dingen die hij echt niet KAN weten..
Mijn mond valt werkelijk keer op keer open van verbazing. Wat die man weet! Ze moeten vaak zelf gewoon diep nadenken (dat spelen ze niet lijkt me). Het enige nadeel: Zien je overleden dierbaren nou echt alles wat je doet...
ik zou zeggen lijkt me niet dat ze echt alles weten.. maarja, als je dierbare al weet dat je een nieuwe mixer (of magnetron?) hebt gekocht.. *slik*
Dat verhaal wat nu speelt zeg...geweldig voor die ouders, dat hun dochter echt zo dichtbij is en ze zoveel duidelijkheid krijgen over hoe het nu met haar gaat. Die ervaringen van die vader...echt fantastisch zeg!
toch lijkt me dat zo mooi he... Tuurlijk is het missen van je dochter echt heel zwaar, maar om dan van hem bevestiging te krijgen van wat je al die tijd gedacht hebt.. lijkt me erg mooi.. een soort teken van je eigen meisje.
Die jeugd net. Mijn man zei: Die jongen was eerst op blote voeten, als Derek wegloopt, heeft hij schoenen aan. Das wel gek toch. De band is dus stopgezet. Ik zei al: vast om e.e.a. toe te lichten..?
Oh, was me niet opgevallen haha.. ja kan.. lijkt me niet dat hij er eerst informatie uit trekt.. vind de reacties van de mensen té verbaasd om gespeeld te zijn.
Jah, zeiden wij ook al. Dan ook dat neefje nog. Die vrouw: hoe vertel je je kind dat papa nooit meer thuis komt *slik*. Dan heb je me hoor.
hier ook kippevel.. veeg mij maar op Ik hoop het nooit mee te maken.. vertellen dat papa niet terug komt of mijn mannetje moeten missen. ik hoop zo dat ik eerder ga dan L.
Vorig jaar ben ik met een vriendin bij een show van hem geweest en wat ie daar vertelde we dachten PRACHTIG, hoe kan hij dat wetne... Toevallig had mijn zusje een kaartje voor de dag erna en ik ging mee met haar. Die show vertelde hij exact hetzelfde en hij kreeg exact dezelfde mensen door. Vondt dat heel bizar, was teleurgesteld e.d. Er is hier vorig jaar ook een heel topic over geweest waar de meiden reageerden op de voorstellingen van vorig jaar. Vrijwel alle vrouwen hier hadden dezelfde show gehad. Toch denk ik dat hij de live shows niet faked, maar dit was puur NEP. Dit was het topic toen: http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/146140-derek-ogilvie-31.html Schrok me rot toentertijd van alle meiden die exact dezelfde readings meemaakten. Maar zoals gezegd denk ik dat zijn show als die live is we echt is, maar de rest is puur geldklopperij..
shit, is hij weer op tv? vind m geweldig. hij is schots, hij is een schatje en volgens mij is hij nog echt ook.