derek ogilvie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Luuz, 13 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Heb het gisteren toevallig gezien en ik schrok best wel, want die Roy Mink is een ex van mij.
    Is wel wat jaren geleden en heb er niet heel lang wat mee gehad, maar schrok toch best wel even, want wist niet dat hij verongelukt was.

2. 4days

4days Niet meer actief

Ohw das idd wel heftig zeg. :$

3. Sijke

Sijke Bekend lid

Ik zou wel eens zo'n reading mee willen maken! Lijkt me echt heel bijzonder, maar dan liever niet voor de tv, dan weet ook gelijk iedereen heel je hebben en houden!

4. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vind hem geweldig! hij lijkt mij totaal het soort mens niet om mensen op te lichten...

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    in veel plaatsen zijn groepen die regelmatig zo'n bijeenkomst organiseren, met dus een medium.
    Dan mag iedereen bijvoorbeeld iets meenemen, een bloem ofzo, of iets van een overleden persoon.
    Aan de hand van die dingen, begint zo iemand dan te vertellen. Ik heb het 10 jaar geleden eens meemgemaakt, was érg mooi. Bijna iedereen kwam wel aan de beurt, alleen kon ik maar tot de pauze blijven. Maar het was écht heel bijzonder wat die persoon allemaal wist van anderen.

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

hoe kan hij nou hetzelfde vertellen over andere mensen> iedereen is toch een andere dierbare kwijt?

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Devislchace, ja dat weet ik. Deze shows werden ook niet op tv uitgezonden in de theaterfabriek. Lees dat topic maar eens door en dan ongeveer vanaf het einde.

Je leest dan dat iedere vrouw dezelfde readings heeft meegemaakt hier. Denk dat, dat het verschil is. Of het uitgezonden wordt of niet. Bij de uitgeleverde uitzendingen is hij ook geweldig!

En heb overigens me geld terug gehad van RTL toen ;). Dus dat zegt genoeg :). Had gedreigd met een klacht toen.

Overigens ben ik 2x geweest (2 dagen achter mekaar) en 2 dagen achter mekaar kwam hij met exact hetzelfde verhaal, readings en personen die doorkwamen. Heel bizar...

Daarom zeg ik: ben ervan overtuigd dat alles wt op tv echt is, maar niet wat "niet uitgezonden wordt" .

Ik zou echt even teruglezen in de link die ik gaf, want allerlei vrouwen van hier hadden exact hetzelfde... En dat verzinnen we toch niet allemaal??

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
  9. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik vind echt die vent echt helemaal niets..

vind jullie het niet raar.. Dat hij nooit echt iets doet voor die mensen...

het enigste dat hij doet is, dingen zeggen..
    b.v je hebt pijn onder je ribbenkast.. en zeggen die mensen bijvoorbeeld Ja..
    dan zegt hij Thanks.. en dan klapt iedereen !!

Waarom moet hij iedere keer bevestigen dat hij dingen 'te horen krijgt' dit is echt het enige wat hij de hele show door doet... dingen zeggen over mensen en dan moet iedereen hem bedanken..

maar hij zegt echt nooit wat over die overleden personen waarvoor die mensen eigenlijk daar zijn...

moet bijna kotsen iedere keer als ik zijn show zie. en iedereen maar weer klapt...

10. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ik kijk er ook niet meer naar....zag in een voorstukje ook dat hij naar adem lag te happen...en vond dat toch vrij schokkend voor die mensen die de reading kregen. Dat deed hij eerder nooit.

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik kijk er alleen niet meer naar door de theatershow waar ik tot 2 keer toe was!

En de link die ik plaatste hierboven dat zegt genoeg.... Vindt het erg vreemd dat allerlei verschillende meiden van dit forum exact dezelfde show hebben gehad ;).

Lijkt mij dat, dat geen toeval is toch? Vanaf Juli tot eind September hadden de meiden hier allemaal dezelfde shows! Lees het topic (link die ik plaatste) eens vanaf blz. 15 en dan lees je genoeg en schrik je, je rot :(.

12. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Wij hadden precies hetzelfde! wij vonden het ook nep en hadden iemand voor ons zitten die precies wist wat ie ging doen. En ze had ook steeds gelijk. Vond ook erg lijken alsof ie ze selecteerde. Gelukkig vielen de kaartjes wel mee in prijs maar het was echt 100% nep. Vond de entertainment in de show wel grappig maar daar is ook alles mee gezegd

13. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ben nu de uitzending van afgelopen donderdag aan het kijken. Had nog nooit een show van hem gezien.
    Ben niet echt overtuigd. Vind het gedeelte waar hij bij dat gezin die 2 kinderen verloren hebben wel goed, maar of ik het allemaal geloof?

Vooral die dingen in het theater geloof ik niet. Hij begint over dingen die (als je logisch nadenkt) niet raar zijn. Die zou ik misschien nog wel kunnen raden :p.

Wat ik vooral irritant vind is dat als hij mensen iets vraagt en ze zeggen nee, hij toch blijft zeggen "wel waar, ik weet het zeker".

Echt aardig tegen de cameraploeg is hij ok niet.

Hij vraagt bv ook vaak of mensen last hebben en hebben gehad van het been. Als je iemand die redelijk op leeftijd is zoiets vraag zullen ze bijna altijd wel ja zeggen.

14. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Wil toch even reageren.....
    Wil niemand hiermee kwetsen of beledigen of iets anders....

Maaaaaaarrrr...

Afgelopen donderdag kwam de uitzending waar ik bij de reading bij ben geweest. Het laatste item waar Derek rare geluiden maakte. Dat kindje heeft altijd bij mij op de groep gewoond/verbleven waar ik werkte. Lotte was een heeeeel bijzonder meisje en echt een snoepje. Toen Lotte overleed zijn wij en ouders contact blijven houden en die mensen zijn nu persoonlijke vrienden geworden. Zo ook dat zij mij en een collega van mij hadden uitgenodigd om bij de reading aanwezig te zijn zodat als Derek iets zou zeggen wat over de groep zou gaan wij daarop konden inhaken door het te bevestigen of ontkrachtigen.
    Wij hebben het echt als iets ongeloofelijks ervaren. Derek is anderhalf uur bezig geweest met de reading en helaas is er maar iets van 8 minuten uitgezonden. Ik kan met de hand op mijn hart zeggen dat de ouders van Lotte nooit niks hebben verteld over de in's en out's wat er met Lotte is gebeurd. Toch wist Derek echt een hele hoop dingen te vertellen die er gebeurd zijn in het verleden. Nu moet ik zeggen dat ik vond dat ze niet de sterkste dingen hebben uitgezonden maar dat van die boot was heel treffend. Er werd nog veel meer verteld over die dag op de boot maar dat is er helaas uitgeknipt.
    De ouders van Lotte hebben heel veel aan de reading van Derek gehad en kunnen weer een beetje vrolijker verder leven.
    Ik ben naderhand nog uitgenodigd door Derek om ook bij één van zijn shows te komen aangezien mijn vader is overleden toen ik 30 weken zwanger was van mijn eerste. Helaas heeft Derek mij daar er niet uitgekozen om een reading te geven. Maar goed ik ben nu toch wel overtuigd dat mijn pa meekijkt en mijn kindjes ziet.
    Ik ga het nu nog één keer proberen en ga met de mama van Lotte naar Carré om daar nog een show van Derek bij te wonen en hopelijk komt ons pap dan ook mee ;).

Ik wil niemand nu overtuigen dat het echt is maar wilde gewoon even mijn verhaal hierover vertellen....

15. music4life

music4life Niet meer actief

ik ben er gisteren geweest! hij stond naast me een reading te geven ,, ik ben heel nuchter maar ik geloof in hem,, ik stond al naast die in de lobbie die ook naast me kwam te zitten in de zaal..derek liep naar onze rij en hij vroeg die mevr van alles,, alle sklopte echt alles,, toen hij haar vroeg hey! ben jij zwanger? en zij zei uhhh ja! nou echt kipenvel , mensen die het niet geloven respecteer ik echt ik had ook zoiets van hmm eerst zien dan geloven maar echt hij kan details echt niet weten,, die mensen die daar zitten zijn details die derec geeft vaak al vergeten ,,, en dan komen ze er toch op terug van hey jaa tuurlijk dat was toen en toen
    heel bijzonder;)

16. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Maar denk je niet dat het misschien wel acteurs kunnen zijn? ALs je het over die mensen in het publiek hebt dan.

Deel Deze Pagina