nog een kinderfilm (kerstfilm?) gezocht

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door kvinna, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kvinna

kvinna Niet meer actief

Dan ga ik het ook maar eens proberen, zie vaker dat mensen met een minimale omschrijving al een film of liedje kunnen benoemen.

Volgens mij is deze film een paar keer rond Kerstmis uitgezonden, begin jaren tachtig. Gaat om een broertje en zusje (dacht ik...) die van huis raken en uiteindelijk in een grot bij monsters worden vastgehouden. In die grot borrelt een grote poel goor spul en volgens mij werd je daarin gegooid als je je niet gedroeg. Ook was er volgens mij een rekstok waar dat meisje dan rondjes op draaide.

Vaag hè:p? Ik weet ook op internet niet waar ik moet beginnen met zoeken, want ik weet niet eens het begin van een titel of zo. Hoop dat iemand inelk geval het verhaal herkent.

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuke kinderfilm ;)

Bij je eerste stukje moest ik denken aan The Goonies, maar das toch anders (meer Indiana Jones voor/met kinderen) ...

3. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Het enige wat ik kan bedenken zijn de moddermonsters,dit was alleen geen film maar een serie.Over een broertje en zusje en groene drap en modddermonsters ,ik was toen nog klein en vond het best eng..Succes verder met je zoektocht.

4. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
  5. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.977
    113
    Verplaatst naar 'Films, televisie en nieuws'.

6. kvinna

kvinna Niet meer actief

Verrek! Moet je nagaan, mijn beschrijving klopte niet eens goed, maar die was het! Dank je wel, niemand die ik het IRL heb gevraagd wist het.

7. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Graag gedaan!

Deel Deze Pagina