Derek Ogilvie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Aloe, 31 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Maar even het voorbeeld van Mams136 als voorbeeld nemende, vind jij het dan ook heel erg dat mensen zich door een geloof zoals bv het christendom ( en alle andere geloven ) laten belazeren ??

Net zoals het paranormale is die oppergod of hoe je het ook mag noemen ook nooit bewezen en daar halen mensen ook kracht uit..

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Het verschil is wel dat je het tegendeel bij geloof niet kunt bewijzen, en bij types als Derek (vaak) wel.
    De vraag is mijns inziens alleen of we dit moeten willen bewijzen.

3. Aloe

Aloe Niet meer actief

Ik ben het met je eens.
    Ik hoop gewoon wel echt dat hij het kan.

4. Aloe

Aloe Niet meer actief

Ja alleen heeft een mens altijd 2 opa's. Zij had het maar over 1 opa. Ben dan toch benieuwd of de ander nog leeft.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

yep;) ik vindt het allemaal "maar iets" waar totaal geen bewijs van is dat het bestaat. Maar nogmaals als ze er kracht uit kunnen putten wie ben ik om te zeggen dat ze het niet moeten doen...maar ik vindt het onzin

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Volgens mij leefde ze gewoon allebei anders was het geen bewijs natuurlijk;)
    Had hij het niet ook over een specifieke opa?

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Derek weet ik niet of hij echt is. Ik ben bij Peter vd Hurk geweest voor een privereading. En die kon mij zoveel vertellen wat hij echt niet kon weten. Ik geloofde er ook nooit in totdat ik het bewijs had ;)
    En dat heb ik nu, nu wil ik alleen nog een keer terug voor mijn oma.

Deel Deze Pagina