Ik schrik me net rot. Ik had vd week kaarten gekocht voor De Toppers op 25 mei. Ik las dat je alleen bij de officiele verkooppunten moet kopen. Ennn...dat heb ik dus niet gedaan. Ik heb bij bugettickets 3 kaarten gekocht. Ik heb een beetje alles uitgezocht, en ik heb idd teveel betaald. Maar nu mijn vraag: zijn hun echte oplichters? Want dat zie ik niet echt staan. Er is niet veel info over. Er staat wel dat je dus teveel betaald bij hun. Oke daar is nu niets meer aan te doen denk ik. Weet iemand wat ik nu het beste kan doen? Eerlijk gezegd ben ik nu helemaal van slag. Ik ga nooit naar concerten en ik wilde mijn moeder gewoon een plezier doen.. en nu ben ik bang dat het hele uitje niet doorgaat...
denk hun mailen of je het kan annuleren goolge eens daar kan je erop vinden of het oplichters zijn vervelend als je gewoon te veel heb betaald ze maken daar ook altijd veel gebruik van hoop je snel iets wijzer word kwa oplichting en of het goed geregeld word
Als ik hun Google dan zie ik wel veel negatieve berichten waaronder ook een paar berichten over dat ze valse kaarten hebben verkocht in het verleden. En berichten over dat je denkt kaartjes voor goede plaatsen te hebben gekocht en dat dan blijkt dat je ergens op hele slechte plaatsen terechtkomt
Jeetje dat is vervelend. Kan me voorstellen dat je daar helemaal zenuwachtig van word! De hoge prijzen zijn balen, dat hadden wij laatst ook. We kregen van schoonmoeder twee tickets via Rang1 tickets cadeau. Cirque du soleil, ze betaalde 190,- toen we de kaartjes kregen stond daarop dat ze slechts 130,- kosten, dat scheelt enorm veel geld, maar gewoon stom dat ze niet even de prijzen vergeleken heeft. De verhalen over valse kaarten zijn wel erg verontrustend, maar geloof niet dat je daar nu nog iets aan kunt doen...
hmm...ja achteraf was het ook dom van me. Maar als je op de Toppers googelt staan hun site helemaal bovenaan. Dus ik was niet argwanend erover. Ik zie dat ik ook veels te veel heb betaald. Balen. Maar ik hoop dat ik wel nog geldige kaartjes krijg. Ik heb al een mail gestuurd naar de officiele website van de Toppers. Hopelijk krijg ik gauw hierover een mail terug. Want serieus, ik heb ijskoude handen en een rooie kop vd zenuwen. Ik kan echt wel janken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop zo dat er iets of iemand is die me wat kan gerust stellen.... Ohja ik vroeg me af of ik de politie hierover kan inlichten??? Of moet ik dan eerst de kaartjes ontvangen? (als ik die krijg) Ik zit echt met zoooveeel vragen
Dat gebeurt inderdaad héél vaak. Dan koop je staplekken of 1e rang plekken, dan zijn zomaar opeens 'de tickets niet leverbaar' en 'moeten ze je een alternatief bieden'.. Dat alternatief is dan héle slechte plaatsen Een vriend van mij heeft een keer veel te veel betaald voor 2 kaarten voor Pearl Jam. Staplekken had hij gekocht. Waren niet meer leverbaar. Het alternatief waren 2 plekken, helemaal bovenin de zaal, zo ver mogelijk in de hoek Met dit bureau heb ik trouwens geen ervaring.. Veel succes!
Hier slechte ervaringen met Budgetticktets. Paar jaar terug met kaartjes ook voor de Toppers. Ik moet de kaartjes nog steeds krijgen. Aangifte gedaan, ze kunnen er geen drol mee. Hopelijk ontvang jij je kaartjes nog wel!
Pff dan heb je inderdaad wel veel betaalt, dat zijn wij met zijn vieren nog geen eens kwijt, geloof 250 euro ongeveer als ik het me goed herinner. Wij zitten rang 1 rij 27 maar wel in het midden van de lange kant. Ik bestel dit soort dingen altijd via de officiele sites. Hopelijk ontvang je nog wel kaartjes, kan je ze niet binnen 8 dagen annuleren ofzo? Soms staan er dat soort dingen in de regelementen?
Denk niet dat je je kaartjes nog krijgt... Lees hun alg voorwaarden eens op hun site misschien dat je op eoa manier nog via de bank je geld terug kan krijgen (heb daar nooit zo'n verstand van dus volgens gaat dat ook moeilijk) maar ik denk echt dat je ze kwijt bent Oplichters zijn het en erg he dat ze zo'n hoge Google notering hebben
Als het goed is heb je als consument het recht om binnen 7 dagen je bestelling (wat dan ook) te annuleren/er van af te zien. De consument heeft het recht om binnen zeven werkdagen na ontvangst van het product de koop zonder toelichting te annuleren. Als je als verkoper niet voldoet aan de informatieplicht geldt er een annuleringstermijn voor de consument van drie maanden na ontvangst van het product. Het kan zijn datje na aankoop van de consument alsnog aan de informatieverplichting voldoet. In dat geval geldt vanaf dat moment weer een termijn van zeven dagen. Bij annulering moet de consument het gekochte terugzenden. De consument kan alleen verplicht worden tot betaling van de kosten van het terugzenden. Als de consument de koopprijs al heeft betaald, dan moet je hem binnen dertig dagen na de annulering terugbetalen. Kijk voor meer informatie op de site van de Kamer van Koophandel
Tip: gebruik nooit de links die na je Googlesearch in het geel staan! Dat ze betaalde weergaven oftewel reclame...
Volgens mij geldt dit alleen voor producten, niet voor toegangskaarten en vakanties etc. Maar ik kan me vergissen.. Edit, dit heb ik gevonden op de site van jurofoon en dat is dus geen goed niews... 1. Altijd bedenktijd Op een aantal zaken die je op afstand koopt, is de Wet niet van toepassing. Zo zijn bijvoorbeeld bederfelijke producten uitgesloten, maar ook financiële diensten, onroerende zaken, weddenschappen, loterijen, veilingen en distributieautomaten. Zaken als logies, vervoer, of vrijetijdsbesteding vallen evenmin onder de Wet, als er een specifieke datum of periode is afgesproken. 2. Geldt alléén voor producten Niet alleen voor de koop op afstand van producten, maar ook voor het afsluiten van een dienst op afstand geldt de Wet. De bedenktermijn gaat in dat geval normaal gesproken lopen op het moment dat je de overeenkomst tot dienstverlening sluit, maar hier zijn uitzonderingen op.
Interessante link naar Jurofoon : Internetrecht (15): Pas op bij het kopen van online tickets | JuroFoon
Klachten over Budgetticket.nl Als ik dit allemaal lees, vrees ik dat je de kaartjes niet krijgt, of evt. valse.
Bedankt voor jullie reacties. Ik weet dat het achteraf mijn eigen schuld is. Ik had beter moeten opletten. Ik hoop zo dat ik de geldige kaartjes binnen krijg. . Serieus dit is echt niet goed voor mijn bloeddruk... Kan mezelf wel voor de kop slaan. Vraag me af hoeveel mensen er nog in stinken...
Heb je toevallig met Visa betaald? Want volgens mij als je niets binnen krijgt of opgelicht ben krijg je via Visa je geld terug.