derek ogilvie

Discussie in 'De lounge' gestart door WesDaan, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Maar ik moet wel heel eerlijk het volgende zeggen: Ik doe op dit forum voorspellen met geomantie. Wat mij wel soms opvalt is dat wanneer ik een vraag beantwoord mensen soms complete theorieen terugsturen naar mij. Ook met antwoorden op een andere manier dan ik geschreven hebt. Dat betekend dat die mensen op dat moment hun eigen draai en invulling aan een voorspelling geven die anders is dan ik heb gezegd. Dit is ook wat bij Derek O gebeurd volgens mij, hij ziet iemand met blond haar en hup die handen gaan omhoog, het is een man, er zakken een paar, maar er blijven handen in de lucht etc. Soms is het heel suggestief, en ook ik heb er tijdens voorspellingen "last"van. Bovendien zit er ook een heeeeel deel psychologie in.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ze speelden zijn spel mee.....en achteraf was het idd gelogen maar Derek stond dan uiteindelijk toch voor gek?

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Met kwade wel dan ? ......:(

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Precies;) ik zie het als iets negatiefs....als het al waar is dat je echt kan communiceren.

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Wat heeft liegen met sceptisch te maken dan?

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar nu gaan we alsnog een topic vullen met meningen over dit en daar had ts het niet voor geopend toch?

Dus sorry ts..;)..ik hou erover op.

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ja dat klopt... Maar hij weer niet wie voor wie degene komt die voor hem staan. Dus als jij overal ja klopt op antwoord, dan denkt hij toch dat hij de goede persoon voor zich heeft zitten?

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja en dan praten met de overleden opa van haar;)Die gewoon leeft. Als hij het echt kan dan hoort hij dat toch te weten?
    Daarbij weet hij toch zogenaamd persoonlijke dingen? Nou dan had hij ook geweten dat hij verkeerd zat..

Maar goed.....dit is een discussie die nergens op uit loopt....ieder zijn eigen mening toch:D

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

love 23 mag ik jou pb sturen?

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja mag..........

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Natuurlijk mag dat:D ik hou wel van dit soort dingetjes, dus ik geloof het sneller. Maar ik kan goed begrijpen dat iemand dit niet gelooft, en ook zonder die ontmaskering ;)

12. Smnee

Smnee Niet meer actief

Laat mijn nieuwsgierigheid gewekt zijn ;)

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja is toch super anders verdienen ze ook niet zoveel geld:p....hihi...

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Liegen is absoluut not done ( weet Derek dus alles van)

Maar je hoeft me niet te overtuigen...

Ik geloof hem niet en zal dat nooit doen.

15. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik probeerde je ook niet te overtuigen, zoals ik al zei: ik begrijp het echt als iemand hem niet gelooft, ook zonder al die ontmaskering en dergelijke

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hahaha jij bent nieuwsgierig ;) Het is geen geheim, maar had een vraag en wilde dit topic niet bevuilen.

17. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hihi geintje :D

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wist je trouwens dat er in Amerika een organisatie bestaat die 1 miljoen dollar uitkeert aan diegene die het bewijs heeft dat ze het echt kunnen communiceren met geesten....

Nou laat dat nu nog nooit uitgekeerd zijn........niemand die het kan en durft ....

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hoe moet je dat bewijzen als er altijd mensen bezig zijn met het tegendeel? LOL:p

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

:( Je kan bewijzen dat je echt kan communiceren met doden.....dat is alles. Dat je paranormaal begaafd bent.... Er is gewoon niemand die dat doet.

Deel Deze Pagina