ik kom in de nieuwe show van hem,en was net dus op tv in het voorstukje. moest ff stoppen met typen,rayan begon te huilen. dank je thunder vind hem ook keigaaf.
Gaaf dat je in zijn programma was.Is hij echt zo goed als dat het lijkt op tv? Ik had ook een email gestuurd naar het programma,maar ben helaas niet uit geloot.Baal er best van,maarja tis niet anders. Groetjes, Monique
Het gaat dit keer over contact maken met overledenen en mensen die "last" hebben van entiteiten in hun huis. Het begint op 24 april en ik dacht om 21.30
daar is hij in de eerste instantie mee begonnen, voor hij babyfluisteraar werd. lijkt me nu al een supergaaf programma, hoe gaat het heten en heb je een linkje?
Het staat op de pagina van rtl 4,volgens mij staat daar een link. Heb geen idee hoe het gaat heten.Weet wel dat ik het zal gaan volgen
ghost whisperer gaat het heten. ik ben alleen bij de opnames in de studio geweest,niet bij mij thuis. hij is in het echt keigaaf en supergrappig.
Ik ben ook wel benieuwd! Ik vind zijn persoonlijkheid niet echt leuk, maar ik vind hem wel heel goed in zijn werk!
Ik ga ook zeker kijken, vind het allemaal wel interresant.. @ ruby28: Wat gaaf dat je bij hem in de show was!
vond je dat niet best wel erg dat hij dat zei? of heeft je zoontje nog nooit zijn vader heeft gezien?