ja tuurlijk is het erg,mijn vriend vind het helemaal erg omdat hij als een vader voor hem is. hij heeft inderdaad zijn vader nooit gezien,dus het hakte er wel in toen hij dat zei.
jee, daar word je toch helemaal stil van! kan echt niet wachten tot het komt, wanneer zijn die voorstukjes? moesten jullie ook dingen in vullen in het begin, ik had laatst iets gezien die het zesde zintuig in twijfel bracht, kwam char ook in voor, en bij die opnames moest iedereen eerst van alles invullen..
nee niks ingevuld alleen naam en adres. en hij wist echt dingen die hij niet kon weten,dingen over mijn huis enzo.
Ik zat er gisteren al helemaal klaar voor en blijkt dat het dus volgende week komt ipv gisteren haha Zat ik daar Mja 6e zintuig was ook leuk Ga het echt wel volgen! Vindt dat paranormale altijd nog bijzonder!
ik heb je gezien in een voorstukje! ik riep heel hard: die ken ik, die ken ik. en mijn man riep heel hard: waarvan, waarvan? haha
Ik was er ook, maar helaas niet uitgekozen voor een reading! Ik was ook op een andere dag want ik heb jou niet gezien. Maar ik kan ook niet wachten tot het op tv komt. Helaas ben ik die avond neit thuis maar de dvd recorder gaat aan en zodra ik weer thuis ben ga ik zeker kijken!
@ Ruby, maar je komt dus niet in één van de afleveringen? Of wel? Zal iig even beter op de voorstukjes letten