Heb gisteren ook zitten kijken.Was erg onder de indruk.Ben best jaloers op de mensen die daar waren.Zou zooo graag eens een reading met hem willen. Vond het erg bijzonder om naar te kijken. Groetjes, Monique
Ik vond het vooral indrukwekkend hoe hij over die vrouw helemaal in het begin vanalles kon vertellen..
Weet iemand of het word herhaald? Ik had mannetje namelijk al beloofd een film te kijken en we zaten in center parcs dus ik kon het niet opnemen...
nee hij speelt een heel klein stukje af echt maar 40 seconde en stopt er dan mee, hij blijft gewoon hangen.
Dan moet je hem misschien op lage kwaliteit zetten, hij staat standaard op hoog en dat kan je pc dan wellicht niet aan. Of je moet hem op stop zetten en een tijdje laten bufferen en dan pas beginnen met afspelen.
ik heb net ook de aflvering gezien van afgelopen donderdag ...hij deed het inderdaad niet fantastisch ......maar goed heb het redelijk kunnen volgen ...ik vind het zo apart ...heb er geen woorden voor ....
Ik was aan t zappen op de tv en het wordt dus ook herhaald. Weet alleen niet meer welke dag het was. Zondag of maandag. En ik heb ook geen idee of het s'morgens, s'middags of s'avonds was.
dat meen je niet! Dat voorstukje heb ik gezien en ik schrok er echt van. Ik dacht toen: dat is veeeeel te confronterende informatie! Maar heb de rest niet gezien, dus dat was slechts mijn gevoel. Weet je nog op welke dag die uitzending was? (ik zou 'm graag zien, maar dan vooral omdat ik nieuwsgierig ben naar jou, hihi) groetjes Amber
@ruby : wauw zeg ...heb het ook gezien ......ik begin steeds minder te twijfelen aan derek ......het is zo echt eng .....ook dat hij wist te vertellen van dat scheurtje in je behang