De politie hier in Nederland sluit zich echt niet af voor de gouden tip hoor, er zijn gewoonweg geen paragnosten die een zaak op kunnen lossen. Omdat ze geen contact met doden hebben. Gek dat er dan gedacht wordt dat zoiets niet toelaatbaar zou zijn in Nederland en het daarom stil wordt gehouden of er geen gebruik van gemaakt wordt. Het is logischer om aan te nemen dat het dus gewoon niet waar is allemaal.
Maar er zijn mensen die er wel in geloven, en die vinden het niet logischer om te denken dat het niet waar is. En ik kan me nog een zaak herinneren van iemand die in belgie wist te vertellen waar een kindje ergens langs de spoorbaan lag in een put. Weet het precieze niet meer, maar goed, wat voor de 1 logisch is, is voor de ander misschien wel onlogisch. Maakt ook niet uit, want je moet je eigen gevoel volgen.
Ik vind het een fantastisch programma, en volg het ook. Wat me wel erg opvalt in de serie is dat zo bizar weinig volwassenen fatsoenlijk engels spreken. Ik sta daar best versteld van, want ik dacht toch dat bijna iedereen dat wel kon. En die uitspraak... Ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje storend, en het lijkt me ook knap lastig voor jezelf als je enkel de nederlandse taal beheerst... Moest het even kwijt
Ik ben dus zoiemand die absoluut geen engels kent. Vroeger zelfs bijles gehad in engels en de lerares zei "jij zult het nooit leren :-D" Op de m.e.a.o. haalde ik dikke 8 voor bedrijfseconomie e.d. vakken maar een 3 voor engels.