Vriendin heeft er een. Is er helemaal happy mee. Laten zetten deed blijkbaar niet meer zeer dan een normale piercing (kan er niet over mee praten natuurlijk). Haar piercing zit op het borstbeen. Een vriend heeft op de rug 3 piercings. Na een jaar had hij er spijt van. Lastig, omdat hij er niet bij kon, kleding bleef haken etc. Nu jaren later heeft hij ze nog steeds, en vindt ze weer geweldig (gewenning denk ik). Oud klasgenootje had er eentje in het gezicht, die is er uit gezweerd, zag er niet erg florisant uit, maar nadat het genezen was zie je er niet veel meer van. Ben wel benieuwd waar jij hem wilt laten zetten? Vind sommige echt heel mooi
Ik heb er eentje al ruim 1 jaar zitten, net boven mijn linker borst, mijn borst is gegroeid door de zwangerschap en het is allemaal keurig blijven zitten. Ik ben er altijd nog heel erg blij mee, het laten zitten was inderdaad niet pijnlijker dan een piercing laten zetten. Op het borstbeen wilde ik eerst ook maar dat werd me ontraden door de piercer want dat zou erg vaak uitgroeien dus ook bewust niet laten doen.
Ik heb er een gehad op m'n borstbeen. Het zetten viel heel erg mee, maar de hele tijd dat hij erin zat is dat ding over de zeik geweest. Ik bleef vaak ergens achter hangen of ging erop liggen, op een gegeven moment ging 'ie uitgroeien dus was het constant rood en geïrriteerd en na nog een keer ergens achter blijven hangen floepte het ene pootje eruit. Heb de andere kant er ook uit gewrikt en me voorgenomen om nooit meer een microdermal te laten zetten. Het litteken is lang rood gebleven, maar nu een klein wit (bijna onzichtbaar) bultje, dus dat valt dan wel weer mee
Had er een onder het sleutelbeen. Zetten was appeltje eitje en opzich genas het ook prima. Bleef er alleen geregeld achter hangen met mijn ketting, kon hem er na een jaar zo uitwippen. Je ziet er helemaal niks meer van.
Ik heb er twee op m'n borstbeen, maar weet niet of ik ze nog een keer zou laten zetten, als ik ze nog niet had. M'n zoon heeft er, toen hij een paar maanden oud was en ze er nog niet zo lang in zaten, eentje uit getrokken en ook m'n meisje vindt ze nu héél interessant. Inmiddels zitten ze muurvast, maar het doet natuurlijk wel pijn als zij eraan trekt. M'n haar blijft er regelmatig achter hangen en m'n menstruatie zie ik letterlijk aankomen omdat ze rond die tijd elke keer weer ontstoken zijn Ik vind ze overigens wel nog steeds ontzettend mooi.. Dat dan weer wel Het is iets wat bij me is gaan horen en daarom kan ik me er (nog?) niet toe zetten om ze eruit te halen.
Supermooi! Ik heb een hoop piercings gehad maar deze wil ik ooit nog terug. Heb er één op mijn borstbeen gehad, is helaas uitgegroeid. Soms was het wat onhandig, met afdrogen na het douchen,maar ik vond hem zo mooi.
Ik heb het even gegoogeld maar wat zijn sommige mooi zeg! Ik zag ook hele mooie die in een tattoo zaten. Sommige hadden een heel design aan knopjes. Succes!
Ik ken een collega die heeft er 1 op haar hand. Ze blijft vaak hangen maar ze zegt dat het geen pijn doet. Ik had het juist laatst aan haar gevraagd omdat mij het zo rot lijkt.
Een collega van mij had er een aan de binnenkant van haar pols. Dat is erg onhandig, ze bleef steeds overal achter haken.
Kende iemand die had ze in een tattoo verwerkt. Had een vlinder en aan uiteinde van de voelsprieten zaten ze. Erg mooi op haar schouderblad.
Ik heb er zelf 1 gehad in een litteken (dan valt het niet op als je hem eruit haalt) en ben blij dat ik hem niet meer heb! Het is mooi, maar ontzettend onhandig. Sowieso op handen en armen dan blijf je vaak achter kleding of andere dingen hangen (hier had een vriendin veel last van, uiteindelijk ook eruit gehaald). Bij mij was dit ook maar iets minder, waar ik vooral last van had was met het kammen van mijn haar (lang haar) dat ik met de borstel er wel eens achter bleef hangen. Ook ging het bij mij heel snel ontsteken wat ook niet prettig is aangezien de dermal dan in je huid geduwd wordt. Maar dat kan per persoon verschillen denk ik. Uiteindelijk heb ik 'm er zelf per ongeluk uit getrokken. Ik had jeuk en krabbelde zonder na te denken, dermal bleef achter m'n nagel hangen en hop hij was eruit. Ik zou 'm ook niet meer willen.